تصاویر رندر جدیدی از هواوی پی 9 منتشر شد

چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶
مطالعه 3 دقیقه
هواوی پی ۹ نام پرچم‌دار آینده هواوی خواهد بود که تصاویر رندر‌ و اطلاعات مختلفی در خصوص آن منتشر شده است. رندر‌های جدید حکایت از ارایه این محصول در ۵ رنگ دارند و دوربین اصلی دستگاه نیز به‌صورت دوگانه خواهد بود.
تبلیغات

 هواوی به‌زودی پرچم‌دار جدیدش را با نام پی ۹ معرفی خواهد کرد. اخبار پیشین حاکی از معرفی این محصول در ماه مارس بودند. گفته می‌شود در بخشی پشتی هواوی P9 شاهد دوربین دوگانه خواهیم بود و به‌دلیل وجود پردازنده قدرتمند، دستگاه مذکور عملکرد خوبی خواهد داشت. اخبار حکایت از این دارند که هواوی در پرچم‌دار جدیدش دکمه خانه را به‌بخش پشتی انتقال داده و در همین دکمه نیز شاهد سنسور اثر انگشت خواهیم بود. البته در تصاویر مفهومی که چندی پیش منتشر شده بودند دکمه خانه در بخش جلویی دستگاه قرار داشت و همچنان سنسور اثر انگشت با آن ترکیب شده بود و تقریبا در این جهت هواوی شبیه به‌سامسونگ عمل کرده بود. اما گویا در محصول نهایی این سنسور و دکمه در بخش پشتی دستگاه جای خواهند گرفت. در حال حاضر رندر‌های جدیدی از این محصول منتشر شده‌اند که باعث می‌شود هرچه بیشتر با طراحی هواوی پی ۹ آشنا شویم.

هواوی پی 9

این تصاویر که گفته می‌شود رندر‌های رسمی هواوی هستند نشان از ۵ رنگ برای هواوی پی ۹ دارند. مشکی، خاکستری، سفید، طلایی و صورتی از جمله این رنگ‌ها هستند. در بخش پشتی دستگاه نیز شاهد دوربین دوگانه هستیم که پیش از این نیز اخباری در خصوص آن شنیده بودیم. البته اینکه هواوی چگونه تصمیم دارد از این دو لنز استفاده کند فعلا مشخص نیست. اما اگر بخواهد از آنر ۶ پلاس الگو بگیرد، در این صورت عملکرد دوربین در جهت فوکوس سریع‌تر افزایش خواهد یافت و نتایج بهتری را در عکاسی‌های شبانه ارایه خواهد داد (گفتنی است هواوی آنر ۶ پلاس در بخش پشتی دارای دوربین‌ها ۸ مگاپیکسلی دوگانه بود). البته انتظار چنین هدفی را برای بکارگیری دوربین دوگانه در این تلفن هوشمند داریم.

هواوی پی 9

از رندر‌های منتشر شده می‌توان به‌وضوح به‌جنس بدنه فلزی دستگاه پی‌برد. حتی به‌نظر می‌رسد که سنسور اثر انگشت موجود در قاب پشتی گوشی نیز ساختاری فلزی دارد. در بخش جلویی پی ۹ هیچ دکمه فیزیکی به‌چشم نمی‌خورد. دوربین پی ۹ از فلاش دوگانه LED بهره خواهد برد. در خصوص مشخصات سخت‌افزاری Huawei P9 باید بگوییم که این محصول بر اساس شایعات نمایشگری ۵.۲ اینچی خواهد داشت و از پردازنده ۶۴ بیتی Kirin 950 استفاده خواهد کرد. ۴ گیگابایت حافظه رم در اختیار آن خواهد بود و از باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده خواهد کرد. گزارشات حاکی از ارایه ۴ مدل از P9 هستند. فبلت پی ۹ مکس، P۹ Lite، نسخه عادی پی ۹ و نسخه پریمیوم از این جمله هستند که انتظار می‌رود پریمیوم از قابلیت‌های بیشتری بهره ببرد.

هواوی پی 9

فعلا اطلاعاتی در خصوص معرفی هواوی پی ۹ در کنفرانس جهانی موبایل که هفته آینده برگزار خواهد شد منتشر نشده است ولی همچنان نمی‌توان در این خصوص اظهار نظر کرد.

هواوی پی 9
هواوی پی 9
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات