Spigen قاب‌های محافظ گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج را معرفی کرد

چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۴
مطالعه 5 دقیقه
گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج به‌زودی توسط سامسونگ معرفی خواهند شد و حال شرکت Spigen اطلاعات مختلفی از قاب‌های خود که برای این محصولات آماده کرده را منتشر کرده که همگی ساختار زیبا و جالبی دارند.
تبلیغات

 در طول ماه‌های گذشته اطلاعات بسیار زیادی از گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج منتشر شده است و تقریبا از تمام مشخصات آن‌ها و حتی از ظاهرشان اطلاع داریم. این دو محصول قدرتمند که از پردازنده‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ استفاده خواهند کرد، در ماه مارس روانه بازار خواهند شد و سامسونگ هفته‌ی آینده در کنگره موبایل بارسلون (2016 MWC) آن‌ها را معرفی خواهد کرد.

قاب‌های گلکسی اس 7

چندی پیش کمپانی Spigen که قاب‌های محافظ تولید می‌کند، تصاویری از قاب‌هایش را برای گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج منتشر کرده بود. اما حال این قاب‌ها معرفی شده‌اند و گفته می‌شود در ۱۶ فوریه به‌صورت رسمی عرضه خواهند شد و قیمت و سایر مشخصاتشان نیز در وب‌سایت این شرکت قرار گرفته است. Spigen قاب‌های بسیار متفاوتی را برای هر دو دستگاه ارائه خواهد داد که در حال حاضر نیز امکان پیش‌خرید آن‌ها وجود دارد. تمام اطلاعات موجود در وب‌سایت این شرکت حکایت از عرضه‌ی آنها در اوایل ماه مارس دارند.

قاب‌های گلکسی اس 7

محافظ‌های نمایشگر (ضدخش) متفاوتی نیز برای گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge ارائه خواهند شد که یکی از بهترین آن‌ها که Screen Protector Crystal نام دارد و قیمتی حدود 9.99 دلار برای گلکسی اس ۷ خواهد داشت. اما باید توجه داشت که این محافظ نمایشگر برای Galaxy S7 Edge موجود نخواهد بود. زیرا نمایشگر این دستگاه خمیده است و همین موضوع امکان نصب محافظ را از بین می‌برد.

قاب‌های گلکسی اس 7

قاب‌های Slim Armor از سوی شرکت Spigen نیز برای گلکسی اس ۷ ارائه خواهند شد. گفتنی است که در بخش پشتی این قاب‌ها مکانی برای قرار دادن کارت (نظیر کارت‌های بانکی) وجود دارد و پایه‌ای نیز برای نگهداری گوشی در نظر گرفته شده است. این قاب با قیمت ۲۹.۹۹ دلار عرضه خواهد شد. کاربران با پرداخت ۲۹.۹۹ دلار می‌توانند قاب‌های محافظ کیف‌ پولی را خریداری کنند و گفتنی است که این قاب‌ها Wallet S نامیده می‌شوند. قاب‌های باریک، کریستالی و شفاف این شرکت نیز با قیمت ۳۴.۹۹ دلار عرضه خواهند شد که نسخه‌هایی از آن نیز با قیمت‌های ۲۴.۹۹ و ۱۹.۹۹ قابل خریداری خواهند بود.

قاب‌های گلکسی اس 7

قاب‌های نازکی هم که در ساخت آنها از کریستال مایع استفاده شده ۱۴.۹۹ دلار قیمت خواهند داشت. تمام این قاب‌های باعث می‌شوند که گلکسی اس ۷ ظاهر زیبایی به‌خود بگیرد و در مقابل در برابر صدمه نیز مقاوم‌تر باشد.

کاربران گلکسی اس ۷ اج نیز می‌توانند از بین قاب‌های ارائه شده توسط Spigen یکی از موارد مناسب را انتخاب کنند. گران‌ترین قاب این شرکت برای محصول مذکور ۳۴.۹۹ دلار است. کاربران اس ۷ اج می‌توانند قاب‌های نئو هیبریدی کریستالی یا قاب‌های ضخیمی همچون Tough Armor را خریداری کنند. با پرداخت ۵ دلار کمتر از این میزان امکان خرید Slim Armor با قیمت ۲۹.۹۹ دلار نیز وجود دارد. Spigen برای اس ۷ اج نیز قاب‌های کیف‌پولی را ارائه داده است. قاب‌های زیبای اولترا هیبرید نیز قیمتی ۲۴.۹۹ دلاری خواهند داشت. اگر تصمیم داشتید که قاب ارزان‌تری را خریداری کنید بهتر است به‌سراغ قاب‌های thin fit، Rugged Armor و کریستال مایع بروید که قیمتی در حدود ۱۴.۹۹ دلار دارند. در ادامه می‌توانید با تصاویری بیشتری از این قاب‌ها آشنا شوید.

قاب‌های گلکسی اس 7
قاب‌های گلکسی اس 7
قاب‌های گلکسی اس 7
قاب‌های گلکسی اس 7
قاب‌های گلکسی اس 7
قاب‌های گلکسی اس 7
قاب‌های گلکسی اس 7
قاب‌های گلکسی اس 7

نظر شما در خصوص قاب‌های گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات