تماشا کنید: جعبه گشایی گلکسی اس 7 سامسونگ توسط شتر بی کوهان

سه‌شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
تنها چند روز به زمان معرفی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج سامسونگ باقی مانده و از این‌رو شاهد انتشار تصاویر، مطالب فاش شده در کنار اطلاعات و تیزرهای رسمی منتشر شده از جانب سامسونگ هستیم. سامسونگ دو تیزر ویدیویی را با مضمون تاثیرگذاری آنباکس کردن گلکسی اس ۷ منتشر کرده که یکی از این تیزرها بسیار جالب توجه بوده و تاثیر این گوشی روی شتر را نشان می‌دهد! با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 در آستانه‌ی معرفی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج سامسونگ، کره‌ای‌ها از هر امکانی برای جلب نظر مخاطبان به پرچمداران جدید خود استفاده می‌کنند. پس از گذراندن دوران طلایی فروش، رکود گریبان گیر سامسونگ شد و گوشی‌های هوشمند این کمپانی همچون گذشته مورد استقبال کاربران قرار نگرفت. این موضوع را باید تاثیر گرفته از دو عامل اصلی خواند که یکی حضور پرقدرت کمپانی‌های چینی و دیگری ورود اپل به حوزه‌ای بود که سامسونگ خود را ابداع کننده‌ی آن می‌داند. کره‌ای‌ها اخیر با تغییرات ایجاد شده در کمپانی خود انتظار دارند تا همچون گذشته محصولاتی محبوب را روانه‌ی بازار کرده و نظر مخاطبان را به سمت خود جلب کنند. این کمپانی امید بسیاری به Galaxy S7 خود دارد و این موضوع را می‌توان از تبلیغات و اطلاعات ارائه شده توسط این کمپانی به وضوح دید.

سامسونگ در اقدام جدید خود ایده‌ی جالب توجهی را به کار گرفته است. کره‌ای‌ها دو تیزر ویدیویی را منتشر کرده‌اند که در یکی کودکی خردسال با جعبه گشایی گلکسی اس ۷ برداشت خود را در قالب نقاشی روی کاغذ نمایش می‌دهد. این کودک خردسال ۵ سال داشته و از نقاشی وی نمی‌توان اطلاعات چندان زیادی را از گلکسی اس ۷ به دست آورد؛ هرچند تصاویر فاش شده از گلکسی اس ۷ تقریبا تمام جزئیات ظاهری در خصوص این گوشی هوشمند را در اختیارمان قرار داده است.

اما نکته‌ی جالب در مورد تیزرهای ویدیویی سامسونگ مربوط به نمونه‌ی دوم است. در ویدیوی دوم سامسونگ از کمک یک شتر بی کوهان بهره برده تا برداشت خود از گلکسی اس ۷ را با نقاشی نمایش دهد. به طور حتم نمی‌توان انتظار چندان زیادی از نقاشی یا به بیان بهتر خطوط در هم تنیده‌ی رسم شده توسط شتر داشت.

با توجه به اینکه پنج روز تا زمان رونمایی از گلکسی اس ۷ باقی مانده، باید دید که این کمپانی از چه موجودات دیگری برای نمایش قابلیت‌های گوشی هوشمند خود استفاده خواهد کرد!

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات