ال‌جی کی 8 با نمایشگر ۵ اینچی و اندروید ۶.۰ معرفی شد

سه‌شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳
مطالعه 3 دقیقه
ال‌جی امروز از تلفن هوشمند میان‌رده خود با نام کی ۸ رونمایی کرد. این محصول نمایشگری ۵ اینچی با وضوح اچ‌دی دارد و اندروید ۶.۰ به‌صورت پیش‌فرض روی آن نصب شده است.
تبلیغات

 ال‌جی اخیرا محصولات جدیدی را معرفی کرده است که در این بین می‌توان به ال‌جی K4، ال‌جی K7 و ال‌جی K10 اشاره کرد. هر سه محصول در جریان نمایشگاه CES ۲۰۱۶ معرفی شدند. حال در طول ساعات گدشته شاهد محصولات جدیدی از سوی این شرکت کره‌ای بوده‌ایم. ال‌جی امروز استایلوس ۲ را معرفی کرد و مدعی شد که این دستگاه در کنفرانس جهانی موبایل (MWC 2016) به‌دید عموم گذاشته خواهد شد. اما این تنها محصول این شرکت نبود که امروز معرفی شد و ال‌جی از کی ۸ نیز رونمایی کرد.

ال‌جی K8

ال‌جی کی ۸ با شماره مدل K350N همان‌طول که از حرف K در ابتدای آن برمی‌آید، محصولی میان‌رده است که فقط برای برخی کشور‌ها عرضه خواهد شد و در این بین می‌توان به‌مجارستان اشاره کرد. ال‌جی کی ۸ ار نمایشگری ۵ اینچی با وضوح اچ‌دی (۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل) بهره می‌برد که پنل لمسی آن از نوع IPS است و این نمایشگر نیز با شیشه  2.5D پوشانده شده است. مدیاتک MT6735 که پردازنده‌ای ۶۴ بیتی و چهار هسته‌ای است، روی این محصول قرار گرفته و پردازش‌های گرافیکی آن نیز توسط MaliT720 انجام می‌شود. ال‌جی برای این محصول ۱.۵ گیگابایت حافظه رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته است. بخش پشتی کی ۸ دارای دوربین ۸ مگاپیکسلی با فلاش LED است و در بخش جلویی آن شاهد دوربین ۵ مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی و تماس تصویری هستیم. اندروید ۶.۰ به‌صورت پیش‌فرض روی این تلفن هوشمند نصب شده است و روی آن نیز رابط کاربری ال‌جی قرار دارد. کی ۸ از باتری قابل تعویض ۲۱۲۵ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد و ابعاد کلی دستگاه نیز ۱۴۴.۶ در ۷۱.۵ در ۸.۷ میلی‌متر است و وزنی ۱۵۶ گرمی دارد.

ال‌جی K8
ال‌جی K8

اگر به‌تصاویر منتشر شده است از محصول نگاه کنید، متوجه خواهید شد که تمام دکمه‌های آن در ‌بخش پشتی قرار گرفته‌اند و قاب پشتی نیز دارای طرح خاصی است. ال‌جی کی ۸ در دو رنگ آبی و سفید عرضه خواهد شد ولی فعلا اطلاعاتی در خصوص قیمت و زمان عرضه آن منتشر نشده است. انتظار داریم ال‌جی در نمایشگاه جهانی موبایل اطلاعات بیشتری را در خصوص این محصول ارایه دهد.

ال‌جی K8
ال‌جی K8
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات