قیمت گلکسی اس 7 و تصویری از جعبه و خود گوشی فاش شد

سه‌شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ دوم اسفند ماه پرچم‌دار جدیدش را با نام گلکسی اس ۷ معرفی خواهد کرد و حال تصویری از این محصول داخل جعبه‌ و قیمت آن منتشر شده است.
تبلیغات

 گویا امسال سامسونگ اقدامات امنیتی زیادی را برای گلکسی اس ۷ انجام نداده است و تاکنون شاهد اطلاعات و تصاویر بسیاری از آن بودیم. این اطلاعات به‌خصوص در دو هفته اخیر روند صعودی به‌خود گرفته‌اند. در حال حاضر تصاویری از رنگ‌های مختلف این محصول در کنار اطلاعات دقیقی در خصوص آن ارایه شده است. البته روز گذشته سامسونگ اقدام به‌انتشار پیش از موعد برخی تیزر‌های تبلیغاتی کرد. این تیزر‌ها حکایت از ضد آب بودن دستگاه و قابلیت شارژ بی‌سیم آن داشتند.

جعبه گلکسی اس 7

حال اخباری از یک منبع آگاه در شهر دوبی به‌گوشی می‌رسد که بر اساس آن شاهد تصاویری از نسخه نهایی گلکسی اس ۷ در جعبه آن هستیم. این تصاویر توسط Dubizzle منتشر شده‌اند. بر این اساس گفته می‌شود محصول مذکور معادل ۱۱۴۴ دلار قیمت خواهد داشت. Dubizzle همچنین اطلاعاتی در خصوص قیمت گلکسی اس ۷ اج نیز ارایه داده و گفته می‌شود این محصول ۱۲۲۵ دلار قیمت خواهد داشت. البته این قیمت مربوط به نسخه‌های آزمایشی قبل از معرفی است و نسخه‌های اصلی که توسط سامسونگ معرفی خواهند شد قطعا قیمتی بسیار پایین‌تر خواهند داشت.

جعبه گلکسی اس 7

ظاهر جعبه دستگاه نیز عادی است و درون آن در کنار گوشی، شارژر، آداپتور USB و جعبه‌ای کوچک برای هدست دستگاه قرار دارد. کدی که روی این جعبه کوچک وجود دارد (EO-EG920BW) در واقع همان کد هدست موجود در گلکسی اس ۶ است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات