ایوان بلس وجود نمایشگر دوم جی 5 ال جی را تایید کرد

سه‌شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
کمتر از یک هفته تا زمان برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلون باقی مانده و حجم شایعات و اخبار منتشر شده در خصوص این نمایشگاه نیز بیش از پیش افزایش پیدا کرده است. در همین راستا ایوان بلس با انتشار توییتی وجود نمایشگر دوم در جی ۵ ال‌جی را تایید کرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 در آستانه‌ی برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلون که طی آن گوشی‌های هوشمندی نظیر جی ۵ توسط ال‌جی معرفی خواهد شد، شاهد افزایش انتشار اخبار در خصوص این محصولات هستیم. از هفته‌ها پیش یکی از ویژگی‌هایی که در مورد جی ۵ ال‌جی مطرح شده بود، بهره‌گیری از نمایشگر دوم در این گوشی هوشمند نظیر وی ۱۰ این کمپانی است. حال ایوان بلس با انتشار توییتی وجود نمایشگر دوم در جی ۵ را تایید کرده است.

همانطور که اشاره کردیم ال‌جی برای اولین بار نمایشگر دوم را در وی ۱۰ خود مورد استفاده قرار داد. نمایشگر دوم که شامل یک پنل نمایشی باریک در بالای نمایشگر اصلی این گوشی است، برای نمایش ساعت و اعلانیه‌های گوشی بدون نیاز به روشن کردن نمایشگر اصلی مورد استفاده قرار می‌‌گیرد. ال‌جی به وی ۱۰ بسنده نکرده و این قابلیت را در گوشی‌های جدید سری ایکس خود نیز به کار گرفته است.

 از جمله‌ی سایر قابلیت‌های جی ۵ باید به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰، حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و مهم‌تر از همه طراحی ماژولار برای امکان تعویض باتری اشاره کرد. برخلاف گذشته به نظر می‌رسد دیگر شاهد خارج شدن باتری از طریق جدا کردن پنل پشتی نبوده و باتری از زیر گوشی خارج خواهد شد. این ویژگی به دلیل باریک‌تر کردن هر چه بیشتر گوشی از کنار امکان خروج باتری صورت گرفته است. ضمنا به نظر می‌رسد ال‌جی کلید‌های فیزیکی را نیز به منظور باریک‌تر کردن هر چه بیشتر جی ۵ به طرفین انتقال داده است.

کره‌ای‌ها دیروز از دو گوشی جدید سری ایکس رونمایی کردند و انتظار می‌رود در جریان کنگره‌ی موبایل بارسلون از نزدیک شاهد رونمایی از این محصولات باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات