زدتی‌ای دعوت‌نامه‌های مراسم ۲ اسفند خود را ارسال کرد

جمعه ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
شرکت ZTE نیز با ارسال دعوت‌نامه‌هایی، حضور خود در نمایشگاه MWC 2016 را اعلام کرد؛ مراسم این شرکت چینی نیز مانند سامسونگ و الجی، یک روز قبل از کنگره‌ی جهانی موبایل و در تاریخ ۲ اسفند برگزار خواهد شد. برای اطلاع از جزئیات این خبر در ادامه همراه زومیت باشید.
تبلیغات

شرکت ZTE با ارسال دعوت‌نامه‌های خود، به دسته‌ی شرکت‌هایی که یک روز قبل از آغاز رسمی کنگره‌‌ی جهانی موبایل و در تاریخ ۲ اسفند از محصولات خود رونمایی می‌کنند، پیوست. پیش از این شرکت، سامسونگ و ال‌جی نیز همین تاریخ را جهت معرفی محصولات خود اعلام کرده بودند.

zte invitation

در سال‌های اخیر حضور زد‌تی‌ایی در نمایشگاه MWC چندان پررنگ نبوده است. این شرکت در جریان نمایشگاه CES امسال از چند تلفن جدید رونمایی کرد؛ تلفن‌های پایین‌رده و میان‌رده‌ی Avid Plus و Grand X3 در این نمایشگاه معرفی شدند. اما آیا می‌توان به حضور جدی‌تر این شرکت چینی در نمایشگاه MWC امسال امیدوار بود؟

براساس شایعات و خبرهای منتشر شده، زد تی ای در حال حاضر محصول در دست توسعه‌‌ای ندارد، بنابراین پی بردن به این موضوع که این شرکت قصد معرفی چه تلفنی را در نمایشگاه MWC 2016 دارد، کمی دشوار است؛ تابستان سال گذشته شاهد معرفی تلفن Axon بودیم، پس از آن نیز اعضای جدیدی به این سری از تلفن‌های ZTE اضافه شد. با توجه به این موارد، آیا شاهد معرفی سری جدیدی از تلفن‌ها توسط این شرکت خواهیم بود؟

اگرچه در دعوت‌نامه‌ی ZTE اشاره‌ای به محصولات سری نوبیای این شرکت نشده است، اما بااین‌حال احتمال رونمایی از دستگاه جدیدی از این سری نیز وجود دارد. در هر صورت برای یافتن پاسخ سوالات خود مدت زیادی را منتظر نخواهیم ماند، چراکه زمان زیادی تا برگزاری مراسم ZTE باقی نمانده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات