ضد آب بودن گلکسی اس 7 توسط سامسونگ تایید شد

پنج‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
تنها چند روز تا زمان آغاز به کار رسمی کنگره‌ی موبایل بارسلون و معرفی پرچمداران اندرویدی نظیر گلکسی اس ۷ باقی مانده، از این‌رو کمپانی‌ سامسونگ در روز‌های اخیر با انتشار تیزرهای مختلف سعی دارد تا بر هیجان علاقمندان در چند روز مانده به معرفی گوشی هوشمندش بیافزاید. آخرین تیزر منتشر شده توسط سامسونگ قابلیت مقاومت در برابر آب گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج را تایید کرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 در آستانه‌ی برگزاری مراسم مربوط به معرفی نسل جدید پرچمداران سامسونگ که همان گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج است، کره‌ای‌ها تیزر ویدیویی جدیدی را منتشر کرده‌‌اند که نشان‌دهنده‌ی قابلیت مقاومت این گوشی هوشمند در برابر آب است. البته باید به این نکته اشاره کرد که این تیزر‌ها نه در باب ارائه‌ی اطلاعات جدید، بلکه تاییدی برای تمام شایعاتی است که در مورد پرچمداران سامسونگ شنیده‌ بودیم.

در ویدیوی جدیدی که سامسونگ در مورد گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج منتشر کرده، این گوشی هوشمند توسط خانمی روی زمین افتاده و سپس به درون استخری پر آب پرتاب می‌شود. زمانی که گوشی از آب گرفته شده و نمایشگر آن روشن می‌شود، ویدیو متوقف شده و عبارت "Change your idea of what a phone is can handle on 2.21.16 #TheNextGalaxy" نمایش داده می‌شود.

با توجه به شواهد موجود در این ویدیو می‌توان به روشنی دید که سامسونگ قابلیت مقاومت گلکسی‌های جدیدش را برابر نفوذ آب تایید کرده است. ویژگی مقاومت در برابر نفوذ آب و گردو غبار برای گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس چیز جدیدی نیست، چراکه گلکسی اس ۵ این کمپانی نیز دارای گواهی IP67 بود و می‌توانست در برابر آب و گردوغبار مقاومت کند.

سامسونگ سال گذشته با تغییر طراحی خود و استفاده از شیشه و فلز، این قابلیت را در پرچمدار خود به کار نبرد، حال آنکه به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها روش ضد آب کردن گوشی هوشمند خود را که از وجود شیشه و فلز بهره می‌برد فرا گرفته‌اند و از این‌رو خریداران گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج نباید نگرانی خاصی در این خصوص داشته باشند.

در مورد قابلیت‌هایی که دوباره در سری گلکسی اس می‌توان مشاهده کرد، علاوه بر قابلیت مقاومت در برابر نفوذ آب باید به امکان پشتیبانی از میکرو SD نیز اشاره کرد که احتمالا در این گوشی‌های هوشمند شاهد آن خواهیم بود.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات