تماشا کنید: نگاه نزدیک به گلکسی اس 7 سامسونگ پیش از معرفی رسمی

چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
قرار است سامسونگ جدیدترین پرچمدار خود را در جریان کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ رونمایی کند. امروز ویدیویی از گلکسی اس ۷ منتشر شده که اطلاعات بهتری از طراحی ظاهری این گوشی هوشمند و البته نیم نگاهی به رابط کاربری آن به ما می‌دهد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

  کنگره جهانی موبایل در بارسلون به زودی آغاز می‌شود و طی آن شرکت‌های مهم دنیای فناوری جدیدترین محصولات خود را به نمایش می‌گذارند. ال‌جی و سامسونگ هر دو در تاریخ ۲۱ فوریه (۲ اسفند) جدیدترین پرچمداران خود را معرفی می‌کنند و این در حالی است که تابحال تصاویری از این گوشی‌های هوشمند پرچمدار فاش شده است. 

طبق گزارش‌ها گلکسی اس ۷ به اندروید ۶ مارشملو مجهز می‌شود و دارای گواهی IP67‌ یا IP68 خواهد بود که نشان دهنده ضد آب و گرد و غبار بودن این گوشی پرچمدار است. دوربین ۱۲ مگاپیکسلی (پیکسل‌های بزرگتر، احتمالا فناوری BRITCELL) در پشت این گوشی هوشمند تعبیه شده است و سامسونگ برای تامین انرژی مورد نیاز آن باتری ۲۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را در نظر گرفته است. 

گلکسی اس ۷

طبق شایعات این گوشی هوشمند از  کارت حافظه خارجی پشتیبانی می‌کند ولی USB نوع C‌ در این گوشی وجود ندارد. به تازگی تصاویر جدیدی از جمله ویدیوی کوتاهی از این گوشی هوشمند فاش شده است که دید بهتری به ما در رابطه با گلکسی اس ۷ می‌دهد. این ویدیو مهر تاییدی بر موارد فاش شده قبلی می‌زند و با نگاهی به آن متوجه شباهت ظاهری زیاد گلکسی اس ۷ به نسل قبلی خود می‌شویم با این تفاوت که به نظر می رسد برآمدگی دوربین در گلکسی اس ۷ کمتر از گلکسی اس ۶ باشد. این گوشی هوشمند از فلز و شیشه ساخته شده است و کناره‌های قسمت پشت آن درست مثل گلکسی نوت ۵ کمی خمیده شده تا گوشی بهتر در دست جای بگیرد. 

دانلود ویدیو

این گوشی هوشمند در دو نسخه مجهز به اکسینوس ۸۸۹۰ و اسنپدراگون ۸۲۰ با ۴ گیگابایت رم به بازار عرضه می‌شود. نظر شما در مورد گلکسی اس ۷ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات