میت‌ بوک هواوی در کنگره‌ جهانی موبایل رونمایی می‌شود

دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
شرکت‌های بزرگ دنیای فناوری خود را برای حضور در کنگره‌ی جهانی موبایل آماده می‌کنند. ظاهراً هواوی هم قصد دارد تا با معرفی محصولات جدید، حضور قدرتمندی در نمایشگاه امسال بارسلون داشته باشد. شایعات خبر از معرفی یک لپ‌تاپ با نام «میت‌بوک» توسط این شرکت چینی می‌دهند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 مدیر عامل هواوی به تازگی تصویری را در شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو منتشر کرده است که نشان از قصد این شرکت برای رونمایی از یک محصول جدید در کنگره‌ی جهانی موبایل امسال (که هفته‌ی آینده در بارسلون اسپانیا آغاز خواهد شد) دارد. با توجه به عکس‌هایی که پیش از این به بیرون درز پیدا کرده بودند، تقریباً می‌توان مطمئن بود که محصول جدید هواوی یک لپ‌تاپ همراه با قلم استایلوس است.

تیزر لپ تاپ هواوی

شایعه‌ی عرضه‌ی یک لپ‌تاپ هیبریدی با نام «میت‌بوک» توسط هواوی، مدت زیادی است که در رسانه‌ها مطرح می‌شود. از آنجا که در پوستر منتشر شده توسط مدیرعامل این شرکت عبارت «سبک جدید تجارت» (The new style of business) به چشم می‌خورد، انتظار می‌رود لپ‌تاپ مذکور برای کاربران تجاری طراحی شده باشد. علاوه بر این، تصویر منتشر شده وجود قلم استایلوس برای این لپ‌تاپ را که در شایعات به آن اشاره می‌شد، تایید می‌کند.

با توجه به اینکه تا به اینجا تمامی شایعات پیرامون این لپ‌تاپ هیبریدی به حقیقت پیوسته‌اند، احتمال می‌رود مشخصات لو رفته‌ی این محصول هم دقیق باشد. اطلاعات لو رفته حکایت از یک لپ‌تاپ هیبریدی ۱۲.۹ اینچی با نمایشگر جداشونده دارد. با وجود اینکه هواوی در برخی محصولاتش از چیپست اختصاصی خود با نام هیسیلیکون کرین استفاده می‌کند، برای اجرای بهتر نسخه‌ی کامل ویندوز ۱۰، در لپ‌تاپ میت‌بوک خود از پردازنده‌های اینتل استفاده خواهد کرد.

نکته‌ی جالبی که این دستگاه را از انواع مشابه متمایز خواهد کرد، استفاده آن از دو سیستم عامل ویندوز و اندروید به صورت همزمان است. از آنجایی که این محصول برای کاربران تجاری در نظر گرفته شده است، احتمالاً با یک دستگاه رده بالا و گران قیمت روبرو خواهیم بود.

تاریخ معرفی این محصول ۲۱ فوریه (یکشنبه ۲ اسفند)، در جریان مراسم هواوی در کنگره‌ی جهانی موبایل خواهد بود. هرچند معرفی میت‌بوک اوج مراسم هواوی است و دیگر محصولات معرفی شده را تحت الشعاع خود قرار خواهد داد، در این مراسم از تلفن هوشمند پرچمدار P9 هم رونمایی خواهد شد. با توجه به شایعاتی که اخیراً از این تلفن هوشمند به بیرون درز کرده است، احتمالاً شاهد معرفی پیش از موعد آن خواهیم بود. از جمله مشخصات احتمالی P9 هواوی می‌توان به پردازنده‌ی کرین ۹۵۵ با فرکانس ۲.۵ گیگاهرتز، صفحه‌ی ۵.۲ اینچی فول اچ‌دی، ۴ گیگابایت رم و قیمت ۴۵۰ دلار اشاره کرد.

اخبار مرتبط با کنگره‌ی جهانی موبایل را می‌توانید از اینجا پیگیری کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات