لومیا 650 مایکروسافت رسما معرفی شد؛ فریم فلزی، دوربین ارتقا یافته و قیمت مناسب

دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵
مطالعه 1 دقیقه
لومیا ۵۲۰ موفقیت بزرگی برای نوکیا و مایکروسافت بود چرا که با قیمت مقرون به صرفه خود می‌توانست امکانات مورد نیاز را برای کاربران فراهم کند. امروز مایکروسافت لومیا ۶۵۰ را رسما معرفی کرده و امیدوار است همان موفقیت لومیا ۵۲۰ را تکرار کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 گوشی هوشمند جدید مایکروسافت با نام لومیا ۶۵۰ قرار است قیمت مقرون به صرفه‌ای حدود ۲۰۰ دلار داشته باشد. این گوشی از نمایشگر ۵ اینچی و بدنه‌ای آلومینیومی برخوردار است. با اینکه جنس بدنه این دستگاه را مایکروسافت از فلز ساخته اما وزن آن تنها ۱۲۲ گرم و ضخامت آن‌هم ۶.۹ میلی‌متر است.

به نظر می‌رسد مایکروسافت دوست دارد تا دوران دستگاه‌های ویندوزی سنگین و ضخیم را پایان یافته بداند و با دقت بیشتر به جزییات، گوشی‌هایی مقرون به صرفه بسازد.

از دیگر مشخصات لومیا ۶۵۰ می‌توان به باتری با ظرفیت ۲۰۰۰ میلی آمپر ساعت، دوربین پشتی ۸ و جلویی ۵ مگاپیکسل، فضای ذخیره سازی ۱۶ گیگابایت و پشتیبانی از درگاه کارتخوان microSD اشاره کرد.

سخت‌افزار این دستگاه از یک پردازنده ۴ هسته‌ای اسنپدراگون ۲۱۲ با فرکانس کاری ۱.۳ گیگاهرتز و ۱ گیگابایت حافظه رم تشکیل شده است. مایکروسافت همچنین آخرین نسخه از ویندوز ۱۰ موبایل را روی این دستگاه به صورت پیش‌فرض نصب کرده است.

ویدیوی رسمی معرفی این دستگاه را تماشا کنید:

دانلود ویدیو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات