ال جی در کنار جی 5 از گوشی های میان رده‌ LG X cam و LG X screen رونمایی می‌کند

دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
ال‌جی اعلام کرده که در کنگره‌ی موبایل بارسلون علاوه بر رونمایی از نسل جدید پرچمدار خود یا همان جی ۵، دو گوشی هوشمند میان رده‌ی جدید را نیز معرفی خواهد کرد. این گوشی‌های هوشمند جدید LG X cam و LG X screen نام دارند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ال‌جی در جریان برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلون از نسل جدید گوشی هوشمند خود یا همان جی ۵ رونمایی خواهد کرد. کره‌ای‌ها اعلام کرده‌اند که علاوه بر جی ۵، دو گوشی هوشمند میان رده را نیز به بارسلون خواهند آورد. این دو گوشی هوشمند شامل محصولات میان رده‌ی ال‌جی است که LG X cam و LG X screen نام دارند. براساس اطلاعات ارائه شده این گوشی‌های هوشمند میان رده از ویژگی‌های محصولات رده بالای ال‌جی برخوردار خواهند بود. ال‌جی اعلام کرده که این گوشی‌های هوشمند میان رده برای افرادی طراحی و عرضه شده‌اند که به تمام ویژگی‌های عرضه شده به همراه گوشی‌های پرچمدار نیازی ندارند.

گوشی هوشمند LG X cam با نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰، تراشه‌ی هشت هسته‌ای ۱.۱۴ گیگاهرتزی و حافظه‌ی رم دو گیگابایتی در کنار حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایتی روانه‌ی بازار خواهند شد. ال‌جی در پشت گوشی از وجود دو سنسور دوربین بهره گرفته است. یکی از سنسور های مورد استفاده در پشت گوشی دارای رزولوشن ۱۳ مگاپیکسلی و دیگری ۵ مگاپیکسل خواهد بود. دوربین سلفی تعبیه شده در این گوشی نیز دارای رزولوشن ۸ مگاپیکسلی است. باتری مورد استفاده در این گوشی ۲٫۵۲۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت داشته اندروید ۶.۰ مارشمالو نیز روی آن نصب خواهد شد. وزن ال جی ایکس کم تنها ۱۱۸ گرم بوده و انحنای پنل جلویی آن جلوه‌ای خاص را به این محصول بخشیده است. این گوشی هوشمند که ضخامت آن به دلیل انحنا بین ۵.۱ تا ۶.۹ میلی متر متغیر است، در رنگ‌های نقره‌ای، سفید، طلایی و صورتی طلایی روانه‌ی بازار خواهد شد.

دیگر محصول میان‌رده‌ی ال‌جی که LG X screen نام دارد، با نمایشگر ۴.۹۳ اینچی و رزولوشن ۱٫۲۸۰ در ۷۲۰ روانه‌ی بازار خواهد شد. همچنین باید به نمایشگر دوم ۱.۷۶ اینچی تعبیه شده در این گوشی هوشمند نیز اشاره کرد که برای نمایش اعلانیه‌ها، زمان، آب و هوا و باتری مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ویژگی مشابه قابلیتی است که در وی ۱۰ ال‌جی نیز می‌توان یافت. همچنین شایعات نشان از این دارد که این قابلیت در جی ۵ ال‌جی نیز قابل استفاده خواهد بود. در این گوشی از یک تراشه‌ی چهار هسته‌ای ۱.۲ گیگاهرتزی، ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی استفاده خواهد شد. باتری مورد استفاده در این گوشی ۲٫۳۰۰ میلی آمپر ساعت خواهد بود. این گوشی در رنگ‌های سفید، مشکی و صورتی طلایی روانه‌ی بازار خواهد شد.

جونو چو در این خصوص چنین اظهار نظر کرده است:

هر شخص یکی از ویژگی‌های گوشی هوشمند را به عنوان بهترین قابلیت آن انتخاب می‌کند. در ال‌جی، ما معتقدیم که یک گوشی هوشمند باید دارای قابلیتی باشد که همگان از آن استفاده کرده و برای سایر قابلیت‌های غیرکاربردی که استفاده نمی‌کنند، هزینه‌ای را پرداخت نکنند.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات