نتایج بنچمارک جی 5 گویای استفاده از اسنپدراگون 820 و حافظه‌ی رم 4 گیگابایتی است

پنج‌شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
انتظار می‌رود ال‌جی طی مراسم دوم اسفند ماه در جریان برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلون از نسل جدید پرچمدار خود یا همان جی ۵ رونمایی کند. با نزدیک شدن به زمان این مراسم، اطلاعات منتشر شده در رابطه با این گوشی هوشمند نیز افزایش پیدا می‌کند. آخرین اطلاعات منتشر شده نشان از نتایج بنچمارک گیک بنچ این گوشی هوشمند دارد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

انتظار می‌رود در جریان برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلون شاهد رونمایی از جی ۵ ال‌جی باشیم. این گوشی هوشمند برخلاف سال‌های گذشته در MWC 2016 معرفی خواهد شد. در فاصله‌ی کمتر از دو هفته به زمان معرفی جی ۵، حال شاهد انتشار نتایج بنچمارک این گوشی هوشمند هستیم. به نظر می‌رسد ال‌جی در پشت پرده درگیر انجام آزمایش و برآورد قابلیت‌های گوشی هوشمند خود است.

براساس اطلاعات ارائه شده به نظر می‌رسد این بنچمارک روی یکی از نمونه‌های پیش تولید جی ۵ انجام شده است. اطلاعات فاش شده شماری از شایعات مطرح شده در مورد مشخصات فنی این گوشی هوشمند را تایید کرده است. اولین موردی که باید به آن اشاره کنیم، استفاده از اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو روی این گوشی هوشمند است. همچنین باید به بهره‌گیری از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ در کنار حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی اشاره کرد.

بنچمارک جی ۵

به جرات می‌توان گفت که هیچ یک از مشخصات فنی فاش شده در نتایج بنچمارک تعجب برانگیز نیست، چراکه استفاده از این مشخصات فنی را باید جزو ملزومات پرچمداران عرضه شده در سال جاری میلادی بنامیم. گوشی هوشمندی که در این بنچمارک مورد آزمایش قرار گرفته، با کد LG F700S شناسایی شده است. بنابر اطلاعات ارائه شده حرف S نشانگر نمونه‌‌ای از جی ۵ است که توسط SK Telecom، یکی از اپراتورهای مخابراتی کره‌ی جنوبی روانه‌‌ی بازار خواهد شد.

با توجه به اینکه F600 کد مورد استفاده برای V۱۰ است، از این‌رو می‌توان گفت که جی ۵ نیز با کد F700 شناسایی خواهد شد. براساس اطلاعات پیشین منتشر شده، جی ۵ با بهره‌گیری از طراحی ماژولاری که امکان تعویض باتری را از پایین گوشی در اختیار کاربران قرار خواهد داد، روانه‌ی بازار می‌شود. همچنین باید به سنت شکنی ال‌جی در محل قرار‌گیری کلید‌های تغییر حجم صدا از پشت به طرفین گوشی اشاره کرد.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات