ال جی کیس کوئیک کاور را برای جی 5 معرفی و بدنه‌ تمام فلزی آن را تایید کرد

پنج‌شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی امروز و در حالی که چند روزی تا معرفی رسمی گوشی جی ۵ زمان باقی مانده، کوئیک کاور مربوط به این گوشی را معرفی و برخی ویژگی‌های آن را نیز اعلام کرده است.
تبلیغات

هر چند جی ۵ ال‌جی در ۲ اسفند معرفی خواهد شد اما این شرکت کیس کوئیک کاور برای پرچمدار جدید خود را معرفی کرده و اطلاعاتی نیز در مورد آن داده است. با استفاده از این کیس کاربر می‌تواند بدون نیاز به باز کردن آن، به تماس‌ها پاسخ دهد.

کوئیک کاور جی ۵ به لمس نیز حساس بوده و برای مثال بدون نیاز به باز کردن آن می‌توانید زنگ هشدار تنظیم کنید. ال‌جی ویژگی «صفحه نمایش همواره فعال» را برای جی ۵ تایید کرده بود و این تصویر بار دیگر ویژگی مذکور را تایید می‌کند.

به علاوه ال‌جی بدنه‌ی فلزی برای جی ۵ را نیز تایید کرده است. در بیانیه‌ی مطبوعاتی ال‌جی آمده است که بدنه‌ی فلزی کوئیک کاور با بدنه‌ی جی ۵ به خوبی هماهنگ است.

بیانیه‌ی مطبوعاتی ال‌جی به شرح زیر است:

جدیدترین کوئیک کاور ال‌جی، ویژگی‌های نسل‌های گذشته را به همراه ویژگی‌های جدید ارائه می‌کند. ویژگی لمسی که به تازگی در کوئیک کاور گوشی K10 معرفی شده بود، در کیس جدید نیمه شفاف جی ۵ نیز حاضر خواهد بود. این ویژگی به کاربر اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به باز کردن کیس، به تماس‌ها پاسخ داده و تنظیمات زنگ هشدار را تغییر دهد.ویژگی مختص ال‌جی با نام «صفحه نمایش همواره روشن» که بنابر شایعات در جی ۵ حاضر خواهد بود نیز به کاربران اجازه می‌دهد تا زمان، تاریخ و اعلانیه‌ها را نیز بدون نیاز به باز کردن کیس ببیند. برای کامل کردن زیبایی گوشی جی ۵، کوئیک کاور نیز بدنه‌ی فلزی براقی دارد.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات