Vibe P1 Turbo لنوو معرفی شد: نمایشگر ۵.۵ اینچی فول‌ اچ‌دی، پردازنده اسنپدراگون ۶۱۵ و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی

پنج‌شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
لنوو امروز گوشی هوشمند P1 Turbo‌ را که سال گذشته خبر آن را داده بود، معرفی کرد. این گوشی‌هوشمند دارای مشخصات سخت‌افزاری جالبی است؛ ولی شاید باتری P1 Turbo این گوشی را از رقبایش متمایز کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

در آگوست سال ۲۰۱۵ بود که لنوو از وجود نسخه‌ی Pro‌ گوشی Vibe P1‌ پرده برداشت و البته برخی از عکس‌های حین کار با این گوشی را هم منتشر شد. به هر حال از آن موقع، زمان زیادی گذشت؛ بدون این که صحبتی در رابطه با این گوشی باشد. تا امروز که این گوشی‌هوشمند تحت نام P1 Turbo‌ بی سروصدا معرفی شد. 

با وجود تغییر نام، مشخصات سخت‌افزاری رسمی اعلام شده با مواردی که سال گذشته مطرح شده بودند کاملا مطابقت دارند. Vibe P1 Turbo‌ به نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۱۵ با ۳ گیگابایت رم (البته طبق گفته برخی منابع ۲ گیگابایت رم) و حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی مجهز است که قابلیت ارتقاء با کارت حافظه‌ی خارجی ۱۲۸ گیگابایت را دارد. 

نکته‌ی قابل توجه در ارتباط با این گوشی‌هوشمند باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن است که از فناوری Quick Charge 2.0‌ با ۲۴ وات انتقال انرژی الکتریسیته پشتیبانی می‌کند. دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با فلش دوگانه در پشت این گوشی‌هوشمند و دوربین ۵ مگاپیکسلی نیز برای قسمت جلوی گوشی در نظر گرفته شده است.  پی وان توربو از دو سیم کارت و شبکه LTE‌ پشتیبانی می‌کند و سنسور اثر انگشت نیز در آن تعبیه شده است. البته از نظر نرم‌افزاری اندروید ۵.۱ روی آن نصب است که برای یک گوشی سال ۲۰۱۶ انتظار اندروید ۶ را داشتیم. 

این گوشی هوشمند که در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری و طلایی به بازار عرضه می‌شود، در حال حاضر با قیمت ۲۶۳ یورو پیش فروش می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات