امتیاز بنچمارک AnTuTu و لیست لوازم جانبی گلکسی اس ۷ لو رفت

سه‌شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
امروز باز هم شایعات و تصاویری از گلکسی اس ۷ منتشر شده که یکی از آن‌ها تصویری از نسخه اج این دستگاه را در حال انجام آزمایش AnTuTu نشان می‌دهد و دیگری لیستی از لوازم جانبی مختلف و متنوع سامسونگ برای گلکسی اس ۷ را نمایش می‌دهد. با زومیت همراه باشید تا به بررسی آنها بپردازیم.
تبلیغات

در حالی که به کنگره جهانی موبایل و مراسم رونمایی از گلکسی اس ۷ سامسونگ نزدیک می‌شویم، تصاویر، شایعات، و گمانه‌زنی‌های بیشتری از پرچم‌دار جدید سامسونگ شنیده می‌شود. گلکسی اس ۷ یکی از مورد انتظارترین محصولات سال ۲۰۱۶ است.

در ابتدا به تصویر منتشر شده از گلکسی اس ۷ بپردازیم که ظاهرا این دستگاه توانسته در آزمایش بنچمارک AnTuTu امتیاز 134٫704 را کسب کند. همانطور که احتمالا اطلاع دارید، مشتریان این دستگاه در چین و آمریکا نسخه‌ی مجهز به پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۲۰ را دریافت خواهند کرد، در حالی که باقی جهان پرچم‌دار جدید سامسونگ را همراه با پردازنده اکسینوس ۸۸۹۰ خواهند خرید.

تصویر دیگری از لیست لوازم جانبی که قرار است به صورت رسمی برای دو محصول مختلف پرچم‌دار سامسونگ تولید شود را نشان می‌دهد که هر کدام شبیه به نسل‌های قبل از فلیپ‌کاور، کاور S View، کاور ClearCover و کاوری که کیبورد به دستگاه اضافه می‌کند برخوردار خواهند بود.

galaxy-s7

گلکسی اس ۷ سامسونگ از نمایشگری ۵.۵ اینچی Super AMOLED با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل، حافظه رم ۴ گیگابایت، دوربین پشتی ۱۲ مگاپیکسل و باتری ۳۶۰۰ میلی آمپر ساعتی برخوردار خواهد بود. به نظر می‌رسد همه چیز‌هایی که لازم است درباره این دستگاه بدانیم کاملا لو رفته است. نظر شما درباره‌ی امتیاز کسب شده در AnTuTu، مشخصات این دستگاه و لیست لوازم جانبی آن چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات