Gionee S8 با نمایشگر حساس به‌فشار در MWC معرفی می‌شود

یک‌شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
Gionee قصد دارد در جریان برگزاری کنفرانس جهانی موبایل پرچم‌دار خود را با نام S8 معرفی کند و حال ویژگی‌های این محصول فاش شده‌اند که در میان آنها نمایشگر حساس به‌فشار نیز مشاهده می‌شود.
تبلیغات

کمپانی Gionee بعد از عرضه چند دستگاه در سری ماراتن (Marathon) تصمیم دارد در بزرگترین رویداد صنعت تکنولوژی یا همان کنفرانس جهانی موبایل (MWC) حضور یابد و از پرچم‌دار جدید خود با نام Gionee S8 پرده بردارد. این محصول روز ۲۲ فوریه ساعت ۱۴ رونمایی می‌شود.

برخلاف سایر تلفن‌های هوشمندی که از سوی این کمپانی معرفی شده‌اند، Gionee S8 مشخصات قدرتمندی خواهد داشت. این شرکت دو قابلیت مهم را در این محصول قرار داده است. مهم‌ترین قابلیت به‌نمایشگر حساس به‌فشار این محصول باز می‌گردد. این ویژگی همانند موردی است که در هواوی میت S و زد‌تی‌ای Axon مینی مشاهده کرده‌ایم. اپل نیز فناوری نمایشگر حساس به‌فشار خود را که در آیفون 6s وجود داشت 3D Touch نام گذاشت. البته انتظار می‌رود که در ماه‌های آتی شاهد این قابلیت در محصولات زیادی باشیم.

دومین ویژگی این محصول نیز عکاسی راحت با آن است (Hassle free photo shooting). در حال حاضر دقیقا نمی‌دانیم که منظور Gionee از این قابلیت چیست، اما در روز‌های آتی هرچه بیشتر با این ویژگی آشنا خواهیم شد. باید توجه داشت که Elife S7 دارای دوربین ۱۳ مگاپیکسلی بود که از قابلیت‌های نرم‌افزاری مناسبی بهره می‌برد که Magic focus و حالت حرفه‌ای از آن‌ جمله بودند و ویژگی‌های جالبی را در اختیار کاربر قرار داد. با این حال انتظار داریم که در Gionee S8 شاهد عملکرد دوربین بهتری باشیم.

Gionee S8

حدود ۶ ماه پیش ویدیویی منتشر شد که به Gionee S8 اختصاص داشت اما اطلاعات و شایعاتی که اخیرا از این دستگاه منتشر شده‌اند اطلاعات پیشین را زیر سوال می‌برند. با این حال فعلا نمی‌دانیم که محصول نهایی به چه‌شکلی خواهد بود، البته بر اساس شایعات این محصول سخت‌افزار قدرتمندی خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات