تصویری از لومیا 650XL در کنار لومیا ۱۵۲۰ فاش شد

شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
لومیا ۶۵۰ و لومیا 650XL تلفن‌های هوشمند آینده مایکروسافت خواهند بود و در حال حاضر تصاویری از نسخه بزرگ‌تر آن بعنی لومیا 650XL منتشر شده است و به‌نظر می‌رسد که نمایشگر ۵.۴ اینچی خواهد داشت.
تبلیغات

چندی پیش بود که اخباری در خصوص لومیا ۶۵۰ به‌گوش رسید با وجود اینکه این محصول فعلا توسط مایکروسافت معرفی نشده است اما به‌نظر می‌رسد که این شرکت در نظر دارد نسخه بزرگی از آن را نیز روانه بازار سازد. براساس تصاویری که از چین فاش شده، گویا به‌زودی شاهد لومیا 650XL نیز خواهیم بود. گفته می‌شود که این محصول نام کد Honjo را دارد.

همان‌طور که در تصویر بالا قابل مشاهده است، به‌خوبی امکان مقایسه این محصول از لحاظ ظاهری و سایز با لومیا ۱۵۲۰ (گوشی سمت چپ) که از نمایشگری ۶ اینچی بهره می‌برد وجود دارد. از لحاظ ظاهری و البته سایز نمایشگر لومیا 650XL نسبت به‌لومیا ۱۵۲۰ کوچک‌تر است و به‌نظر می‌رسد که شاهد نمایشگر ۵.۴ اینچی روی آن خواهیم بود. البته این در حالی است که در شرایط فعلی اغلب کمپانی‌ها از نمایشگر‌های ۵.۵ اینچی استفاده می‌کنند.

به‌غیر از نمایشگر بزرگ‌تر، سایر مشخصات این محصول شبیه به لومیا ۶۵۰ خواهد بود و نمایشگر آن نیز وضوح ۷۲۰p را ارایه خواهد داد. شاید برای شما نیز نام کد Honjo آشنا باشد، دلیل این موضوع به‌انتشار اطلاعات محصولات جدید مایکروسافت در سال گذشته باز می‌گردد و در آن زمان گفته می‌شد که این نام مربوط به لومیا ۸۵۰ خواهد بود اما اطلاعات اخیر حکایت از ارتباط این نام با لومیا 650XL دارند.

خبر جالبی که در محصول مذکور منتشر شده این است که گفته می‌شود لومیا ۶۵۰ آخرین لومیا در سال ۲۰۱۶ خواهد بود. با این اوصاف معلوم نیست که چگونه تصویری از لومیا 650XL منتشر شده است. در حال حاضر نکات نامعلوم زیادی در خصوص این دو تلفن هوشمند وجود دارد و انتظار می‌رود که در طول هفته‌های آینده بیشتر با آن‌‌ها آشنا شویم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات