باتری گلکسی اس 7 سامسونگ دو روز شارژدهی می‌کند

جمعه ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
هر چه به نمایشگاه MWC 2016 نزدیک‌تر می‌شویم بازار اخبار و شایعات پیرامون گلکسی اس 7 سامسونگ نیز داغ‌تر می‌شود. به تازگی خبری منتشر شده که باتری پرچمدار جدید سامسونگ می‌تواند دو روز کامل شارژدهی کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

کمتر از یک ماه دیگر گلکسی اس ۷ سامسونگ در جریان کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۶ معرفی خواهد شد. قرار است کنفرانس خبری سامسونگ روز ۲ اسفند ماه سال جاری برگزار شود و علاوه بر Galaxy S7 می‌توانیم شاهد رونمایی دیگر محصولات این غول کره‌ای باشیم. ضمن اینکه معرفی گلکسی اس ۷ اج نیز در کنار نسخه‌ی معمولی این گوشی قطعی به نظر می‌رسد.

تا کنون تصاویر مختلفی از گلکسی اس ۷ نیز فاش شده است و طبق انتظار گلکسی اس ۷ اج نسبت به نسخه‌ی معمولی نمایشگر بزرگتری خواهد داشت. آنچه از شواهد بر می‌آید این است که سامسونگ برخی از نقاط ضعف گلکسی اس ۶ که کارشناسان و متخصصان نسبت به آن انتقاد داشتند را در پرچمدار امسال خود برطرف خواهد کرد.

گفته می‌شود گلکسی اس ۷ از شیار کارت حافظه‌ی خارجی پشتیبانی می‌کند و ظرفیت باتری غیرقابل تعویض آن نیز در مقابل نسل گذشته افزایش خواهد یافت. الدار مورتازین از سایت روسی Mobile Review معتقد است باتری گلکسی اس ۷ می‌تواند ۱۷ ساعت بی‌وقفه فایل‌های ویدیویی را با روشنایی کامل نمایشگر پخش کند. الدار چند اسکرین‌شات منتسب به گلکسی اس ۷ منتشر کرده که عملکرد باتری پرچمدار جدید سامسونگ را نشان می‌دهد.

گلکسی اس ۷

وی معتقد است باتری نسل جدید گوشی‌های سامسونگ می‌تواند با یک بار شارژ تا دو روز کامل شارژدهی داشته باشد. این میزان شارژدهی در حالتی است که روشنایی نمایشگر روی ۷۵ درصد بوده، شبکه‌ی LTE روشن باشد و از هر دو سیم کارت به صورت همزمان استفاده کنید. به نظر می‌رسد این میزان شارژدهی نسبت به نسل قبلی پیشرفت قابل توجهی به شمار می‌رود.

گلکسی اس ۷

البته الدار اشاره نکرده که اسکرین‌شات‌های منتشر شده مربوط به گلکسی اس ۷ یا گلکسی اس ۷ اج است، ولی گفته می‌شود گلکسی اس ۷ سامسونگ به یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد در حالی که گلکسی اس ۷ اج از یک باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد و هر دو گوشی شارژدهی یکسانی خواهند داشت. ضمن اینکه هر دو پرچمدار جدید سامسونگ از اندروید ۶ بهره می‌برند که باعث می‌شود میزان مصرف انرژی و مدیریت آن روی هر دو گوشی بهتر از گذشته باشد.

باید منتظر باشیم و ببینیم آیا سامسونگ این اخبار را به صورت رسمی تایید می‌کند یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات