شیائومی می ۵ نمایشگری ۵.۷ اینچی با وضوح 1080p خواهد داشت

پنج‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
تاکنون اطلاعات دقیقی در خصوص سایز نمایشگر شیائومی Mi 5 وجود نداشت اما امروز در اطلاعاتی که از بنچمارک GFX Bench منتشر شده است به‌اندازه نمایشگر این محصول نیز پی بردیم.
تبلیغات

 همانند سامسونگ و ال‌جی، این بار شیائومی نیز چندان که باید نتوانسته است مانع انتشار اطلاعات پرچم‌دار بعدی خود شود و حال انتظار می‌رود که در ۲۴ فوریه (۵ اسفند) شاهد معرفی شیائومی Mi 5 در پکن و بارسلونا باشیم.

تاکنون اطلاعات زیادی از این محصول منتشر شده است که در این بین می‌توان به قیمت، تصاویری از قاب پشتی دستگاه و مشخصات آن اشاره کرد. در خصوص برخی از این اطلاعات نیز کاملا مطمئن هستیم و انتظار داریم که در این محصول به‌طور حتم شاهد پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۲۰ باشیم. بنابر اطلاعاتی که امروز از بنچمارک GFX Bench منتشر شده است، این محصول نمایشگری ۵.۷ اینچی خواهد داشت که وضوح آن نیز ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل خواهد بود و در هر اینچ از این صفحه نمایش ۳۸۶ پیکسل وجود خواهد داشت. انتظار می‌رود که می ۵ بتواند یک روز کامل با یک بار شارژ دوام بیاورد. گفته می‌ّشود که باتری این دستگاه ۳۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود.

برخلاف اطلاعاتی که پیش از این منتشر شده بودند، در لیست منتشر شده از سوی GFX Bench شاهد حافظه رم ۳ گیگابایتی و اندروید ۶.۰ هستیم برای می ۵ هستیم. نسخه‌ای با سیستم عامل ویندوز ۱۰ به‌چشم نمی‌خورد و حافظه داخلی دستگاه نیز ۶۴ گیگابایتی است و نسخه‌های ۳۲ و ۱۲۸ گیگابایتی در لیست دیده نمی‌شوند. اما مطمئن هستیم که تمام نسخه‌های شیائومی می ۵ از پردازنده چهار هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۸۲۰ استفاده خواهند کرد که هر هسته فرکانس ۲.۱ گیگاهرتز را ارایه می‌دهد.

نظر شما در خصوص پرچمدار جدید شیائومی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات