مروری بر تصاویر رندری که تاکنون از گلکسی S7 منتشر شده است

پنج‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴
مطالعه 7 دقیقه
گلکسی S7 به‌زودی از سوی سامسونگ معرفی خواهد شد و تاکنون تصاویر رندر‌ زیادی از آن منتشر شده است که در این مقاله مروری بر تمام آن‌ها خواهیم داشت.
تبلیغات

 تا زمان معرفی گلکسی S۷، پرچم‌دار کمپانی سامسونگ زمان زیادی باقی نمانده، اما تاکنون این شرکت هیچ اطلاعاتی را در این خصوص منتشر نکرده است. بر اساس دعوت‌نامه منتشر شده، سامسونگ در نظر دارد این محصول را پیش از کنگره‌ جهانی موبایل (MWC ۲۰۱۶) که از ۲۲ تا ۲۵ فوریه برگزار خواهد شد معرفی کند. بسیاری از اطلاعات این موضوع را تایید می‌کنند و احتمالا ۲۱ فوریه (۲ اسفند) شاهد معرفی گلکسی S7 و نسخه خمیده آن از سوی سامسونگ خواهیم بود.

مثل همیشه امسال نیز پیش از معرفی این پرچم‌دار طرح‌های اولیه و تصاویر رندر‌ زیادی از آن توسط علاقه‌مندان و طراحان منتشر شده است که بسیاری از آن‌ها بر اساس شایعات شکل گرفته‌اند و برخی دیگر نیز با ادامه مسیر طراحی سامسونگ سعی کرده‌اند تا محصول آینده این شرکت را شبیه‌سازی کنند. همراه زومیت باشید تا مروری بر تصاویر رندر‌ی که تاکنون از گلکسی S7 منتشر شده است داشته باشیم.

محصول نهایی چه‌شکلی خواهد بود؟

اگر پیگیر اخبار گلکسی S7 باشید، احتمالا تصاویری که شبیه به‌پرچم‌دار فعلی این شرکت بود و ادعا می‌شد که ظاهر محصول آینده سامسونگ نیز به این شکل خواهد بود، دیده‌اید. بر اساس آخرین اطلاعات، سامسونگ در نظر دارد دو دستگاه در رویداد خبری خود معرفی کند که یکی از آن‌ها گلکسی S7 نام دارد و از نمایشگر ۵.۱ اینچی بهره می‌برد و نسخه‌ی دیگر نیز گلکسی S7 اج نامیده می‌شود و نمایشگری ۵.۵ اینچی و خمیده دارد. البته پیش از این گفته می‌شد که شاهد گلکسی S7 پلاس و گلکسی S7 اج پلاس نیز خواهیم بود اما عرضه‌ی ۴ محصولات پرچمدار از سوی سامسونگ در کنگره جهانی موبایل کمی بعید به نظر می‌رسد. البته ممکن است این شرکت کره‌ای در زمان دیگری اقدام به رونمایی از چنین محصولاتی کند.

طراح‌های منتشر شده از گلکسی S7 حکایت از این دارند که این محصول چندان تفاوت ظاهری زیادی با نسخه قبلی خود نخواهد داشت. به‌نظر می‌رسد که در نسخه جدید خمیدگی کناره‌ها نسبت به‌گذشته افزایش یافته و برآمادگی دوربین پشتی دستگاه کاهش یافته است. اما باید توجه داشت که طراحی مشابه نسبت به‌نسل قبل چندان هم موضوع ناخوش‌آیندی نیست. زیرا گلکسی S6 از دیدگاه بسیاری از افراد ظاهر زیبایی داشت. در ادامه برای آشنایی بیشتر با گلکسی S7 و گلکسی S7 اج می‌توانید تصاویر رندر‌ نهایی را مشاهده کنید.

رندر‌های گلکسی S7
رندر‌های گلکسی S7
رندر‌های گلکسی S7
رندر‌های گلکسی S7

تصاویر رندر‌ ساخته شده براساس شایعات

Jemaine Smit یکی از هنرمندان توانا در زمینه طراحی رندر پرچم‌دارها است و حال در زمینه گلکسی S7 نیز بر اساس شایعات اقداماتی را انجام داده است. در طرح‌های ارایه شده توسط وی می‌توان زیبایی را در پرچم‌دار آینده سامسونگ احساس کرد و شاید محصول نهایی نیز دستگاهی شبیه به این رندر‌ها باشد.

رندر‌های گلکسی S7
رندر‌های گلکسی S7
رندر‌های گلکسی S7
رندر‌های گلکسی S7
رندر‌های گلکسی S7
رندر‌های گلکسی S7
رندر‌های گلکسی S7
رندر‌های گلکسی S7

تصور هنرمندان درباره‌ی گلکسی S7 چیست؟

فعلا هیچ اطلاعات تایید شده‌ای در خصوص ظاهر گلکسی S7 وجود ندارد اما هنرمندان نیز سعی کرده‌اند تا تصورات ذهنی خود را در خصوص پرچم‌دار آینده سامسونگ به‌تصویر بکشند و با توسعه زبان طراحی سامسونگ به‌محصول نهایی دست یابند. در زیر تصاویری از این رندر‌ها قرار دارد. نخستین رندر توسط Hasan Kaymak ارایه شده و طراح رندر دوم Martin Hajek است. از دیدگاه وی گلکسی S7 در بخش پشتی خود دوربین دوگانه خواهد داشت و او انتظار قاب چرمی را نیز برای آن دارد. از نظر وی، دکمه‌های زیرین گلکسی S7 ساختار متفاوتی نسبت به‌گذشته خواهند داشت و حاشیه آن‌ها نورانی خواهد بود.

رندر‌های گلکسی S7
رندر‌های گلکسی S7
رندر‌های گلکسی S7
رندر‌های گلکسی S7
رندر‌های گلکسی S7
رندر‌های گلکسی S7
رندر‌های گلکسی S7
رندر‌های گلکسی S7

نظر شما در خصوص این رندر‌ها چیست و محصول نهایی را شبیه به‌کدام یک می‌دانید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات