تصاویر لومیا ۸۵۰ فاش شد

چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
در شرایطی که برخی شایعات از معرفی گوشی ویندوز موبایلی در اول ماه فوریه (۱۲ بهمن) خبر می‌دادند، این اتفاق رخ نداد. حالا به تازگی عکس‌هایی منتسب به لومیا ۸۵۰ فاش شده است که نوید معرفی این گوشی هوشمند را در آینده نزدیک می‌دهند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 اول ماه فوریه هم بدون معرفی هیچ گوشی هوشمند لومیایی سپری شد. این امر سبب شد تا هنوز جا برای شایعات در مورد گوشی‌های لومیا از جمله فبلت میان‌رده لومیا ۸۵۰ وجود داشته باشد. به تازگی تصاویری منتسب به لومیا ۸۵۰ مایکروسافت منتشر شده است که اطلاعات بیشتری در رابطه با طراحی ظاهری این گوشی هوشمند ویندوز موبایلی جدید به ما می‌دهد.

پیش از این شایعه شده بود که مایکروسافت لومیا ۶۵۰ را در روز اول ماه فوریه معرفی می‌کند و این گوشی تنها گوشی لومیا در سال ۲۰۱۶ خواهد بود که با توجه به سپری شدن روز اول فوریه و عدم معرفی گوشی جدید از سوی مایکروسافت همچنین با فرض این که تصاویری که در ادامه با هم خواهیم دید متعلق به لومیا ۸۵۰ باشند، این شایعه به کلی رد می‌شود. 

 لومیا ۸۵۰ از آن دسته گوشی‌هایی نیست که محو تماشایش شوید؛ حداقل چنین انتظاری از این گوشی هوشمند نداریم. طبق اعلام برخی منابع خبری این گوشی هوشمند همچنان دارای بدنه پلاستیکی خواهد بود ولی حداقل طبق چیزی که از عکس‌ها می‌بینیم تمام بدنه این گوشی از پلی‌کربنات ساخته نشده است. 

در عکس‌ها ظاهرا از قاب فلزی طلایی رنگی در این گوشی استفاده شده است که می‌تواند مقداری کلاس کاری این گوشی را بالاتر ببرد حتی اگر فقط در حد یک قاب باشد. با نگاهی به لبه بالایی این گوشی به وجود فلشی برای دوربین جلوی آن پی می‌بریم. شاید جالب باشد که در گاه میکرو USB هم در قسمت بالای این گوشی است برخلاف این که همیشه عادت داشتیم آن را در قسمت پایین گوشی‌های هوشمند ببینیم. 

در قسمت پایین هم جک هدفون قرار داده شده است. انتظار می‌رود لومیا ۸۵۰ به نمایشگر ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ و پردازنده اسنپدراگون ۶۱۷ مجهز باشد. نظر شما در مورد لومیا ۸۵۰ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات