اکسپریا Z3 و Z3 کامپکت مهرماه در فروشگاه‌ها هستند

چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۳ - ۰۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
انتظار می‌رود قبل از پایان سال جاری میلادی، سونی گوشی هوشمند پرچمدار خود را معرفی نماید و اگر به روال قبلی سونی نگاه کنیم، معرفی این گوشی پرچمدار در شهریورماه و در جریان رویداد IFA اتفاق می‌افتد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

درست هفته پیش بود که اخباری در مورد معرفی گوشی هوشمند Z3 در کنار Z3 کامپکت خواندیم و تصاویری احتمالی از این دو گوشی هوشمند را در کنار هم دیدیم.

اگر اطلاعات موجود در تصویر بالا واقعیت داشته باشد، به نظر می‌رسد Z3 به فاصله کوتاهی از معرفی و احتمالا تا اواسط مهرماه به بازار عرضه شود. این تصویر از سیستم داخلی شرکت وُدافون آلمان به بیرون درز کرده است و به نظر می‌رسد از همین حالا رقابت بین اپراتورهای تلفن همراه برای عرضه پرچمدار بعدی سونی آغاز شده است.

با توجه به این که پیش‌بینی می‌شود سونی اکسپریا Z3 و Z3 کامپکت قابلیت‌های جالبی برای ارائه به مشتریان داشته باشند، وُدافون آلمان درصدد است تا هر دو مدل را عرضه نماید.

بنابراین اگر سونی این دو مدل را در رویداد IFA که از 14 تا 19 شهریور در برلین آلمان برگزار می‌شود، معرفی نماید، این دو گوشی‌هوشمند در حدود 3 هفته بعد در بازار خواهند بود. اگر این اتفاق بیافتد، سونی در مقایسه با اکسپریا Z2 که از زمان معرفی تا عرضه آن بیش از دو ماه طول کشید، در معرفی و عرضه Z3 پیشرفت قابل توجهی خواهد داشت.

البته یک گزینه جالب دیگر نیز وجود دارد. اگر تصویر بالا واقعیت داشته باشد حتی ممکن است گوشی هوشمند Z3 پیش از رویداد IFA برلین معرفی شود چرا که طبق تصویر بالا پیشنهادهای تشویقی وُدافون برای خرید Z3 از اول جولای آغاز شده است.

به نظر شما سونی پرچمدار بعدی خود را چه زمانی و با چه مشخصات فنی به بازار عرضه خواهد کرد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات