رسانه کُره‌ای: نسخه‌ی بروز شده‌ی Galaxy S5 و ال‌جی G3 به همراه تراشه اسنپ‌دراگون 805، در راه است

سه‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
پس از معرفی G3، نبردی واقعی میان سامسونگ و ال‌جی آغاز شد، که البه کارزاری است که هردو از آن سود می‌برند. اما گویا این دو غول کره‌ای به فکر رقابت دیگری هستند، چرا که یک رسانه کره‌ای خبر داده است که هر دو درحال جایگزین کردن سربازان خسته‌شان، با مدل‌های تازه نفس مجهز به اسنپ‌دراگون 805 هستند.
تبلیغات

هر دو تلفن، با استفاده از مودم مخابراتی تعبیه شده در اسنپ‌دراگون 805، به سرعت انتقال 225 مگابیت بر ثانیه در شبکه LTE خواهند رسید که نسبت به سرعت فعلی‌شان با اسنپ‌دراگون 801، یعنی 150 مگابیت بر ثانیه، پیشرفت قابل توجهی محسوب می‌شود؛ سرعتی که بر طبق شایعات، انتظارش را در Galaxy Prime یا Galaxy F داشتیم. مدل 805 همچنین به یک مودم Cat 6 مجهز است که از نظر تئوری، قابلیت رسیدن به سرعت 300 مگابیت بر ثانیه را نیز دارد. 

برای ال‌جی تا همین جا کافی‌ است، اما سامسونگ قرار است در پاسخ به نمایشگر با QHD سوار بر G3، اندازه‌ نمایشگر S5 را به 5.3 اینچ افزایش دهد و  رزولوشن را به  2560 در 1440 پیکسل که از قضا همان استاندارد QHDاست.

هنوز نمی‌دانیم آیا نسخه‌های بروز شده، خارج از خاک کره هم عرضه می‌شوند یا نه، اما قطعادارندگان فعلی پرچمدار ال‌جی، با توجه به تمرکز مطلق شرکت بر G3 (عدم قطعیت در مورد تاریخ عرضه و قیمت نسل بعدی پرچمدار شرکت، یعنی حالا حالاها خبری از مدل جدید نیست!) و بیرون دادن یک نسخه‌ی بهتر و بروز شده، بسیار عصبانی خواهند شد؛ دارندگان S5 نیز همین طور. (به هر حال هیچ کس دوست ندارد شانس استفاده از تمام پتانسیل شبکه فوق پرسرعت LTE در کره‌ی جنوبی را از دست بدهد)

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات