چند نمونه از عکس های گرفته شده با دوربین 8 مگاپیکسلی iPhone 4S

چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
یکی از مهم‌ترین قابلیت های جدید iPhone 4s دوربین 8 مگاپیکسلی آن است که نسبت به دوربین 5 مگاپیکسلی iPhone 4 رزولوشن بسیار بالاتری دارد و تصاویر گرفته شده با آن نیز شفافیت و کیفیت بهتری دارند. اپل با ارائه دوربین 8 مگاپیکسلی iPhone 4S، عکاسان تلفن های هوشمند را بسیار خوشحال کرد. در ادامه برخی از عکس‌های گرفته شده با iPhone 4S را به همراه توضیحات تکمیلی مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

لنز دوربین بکار رفته در iPhone 4S دقت بسیار بالاتری نسبت به دوربین iPhone 4 دارد و حساسیت آن نیز نسبت به نور ورودی به دیافراگم افزایش یافته است. به‌همین‌دلیل، کیفیت و شفافیت عکس‌های گرفته شده با دوربین 4S به مراتب بالاتر از نسخه قدیمی است.

برای آشنایی با قابلیت های جدید iPhone 4S به مقاله "هر آنچه در مورد iPhone 4S باید بدانید" مراجعه کنید.

دوربین آیفون 4S، یک فلش LED نیز دارد که در زمان نیاز بصورت خودکار فعال می‌شود استفاده از فلش LED حتی در نور زیاد نیز باعث افزایش شفافیت عکس می‌شود. البته کاربر می‌تواند قابلیت فعال شدن خودکار فلش را غیرفعال کند.

به لطف پردازنده قدرتمند A5 بکار رفته در iPhone 4s، پردازش عکس همانند دوربین‌های DSLR به سرعت انجام شده و بدین‌ترتیب تأخیر و عقب افتادگی شاتر به صفر نزدیک شده است. سرعت بالای دوربین باعث می‌شود تا هیچ صحنه ای را از دست ندهید.

کیفیت عکس و سرعت دوربین تنها امکانات جدید iPhone 4s نیستند. در 4S، نرم افزار دوربین ازطریق صفحه قفل (Lock Screen) نیز دردسترس است یعنی حتی زمانی که گوشی قفل است نیز می‌توان نرم افزار گوشی را اجرا کرد. بدین‌ترتیب کاربر می‌تواند به سرعت دوربین گوشی را فعال کند.

دوربین 8 مگاپیکسلی 4S امکان ضبط ویدئو با کیفیت 1080p را برای اولین بار به آیفون اضافه کرد. به لطف سرویس iCloud اپل، کاربر می‌تواند بصورت خودکار تصاویر و ویدیوهای خود را روی iCloud آپلود کرده و بدین‌ترتیب ازطریق دستگاه‌های دیگر مانند iPad, iPod Touch, Mac یا PC به آن‌ها دسترسی داشته باشد.

اگر با iCloud و امکانات آن آشنا نیستید به مقاله " اپل، iCloud را رسما معرفی کرد" مراجعه کنید.

آیا از قابلیت های تلفن جدید اپل، iPhone 4S راضی هستید؟

{acepolls 4}

منبع: Digital Trends

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات