تصویر تلفن Mulan هواوی با طراحی شیک و متفاوت فاش شد

جمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۲
مطالعه 1 دقیقه
اطلاعاتی به دست آمده که نشان می‌دهند هواوی تلفن جدیدی را با نام رمز Mulan طراحی کرده است که به زودی رونمایی خواهد شد. این تلفن از طراحی کاملا جدید و متفاوتی بهره می‌برد و از نظر سخت‌افزاری نیز در سطح قابل‌قبولی است.
تبلیغات

چندی پیش نتایج بنچمارک‌های تلفن Mulan در AnTuTu ثبت شد و حالا نیز تصویر رندر شده آن ظاهر شده است. نام مدل این تلفن، H60-L02 است و توانسته امتیاز ۳۶٫۰۰۰ را در AnTuTu بدست آورد؛ که از این بابت Mulan در سطح پرچمداران مطرح بازار جای می‌گیرد. البته این تلفن نیز همچون اغلب موبایل‌های ساخت هواوی به پردازنده کوالکام مجهز نشده و در عوض، کمپانی چینی از پردازنده ساخت خود در آن بهره برده است. گفته می‌شود Mulan به پردازنده ۸ هسته‌ای HiSlicon که با فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز کار می‌کند مجهز خواهد شد.

از دیگر مشخصات فنی منتسب به Mulan می‌توان به دوربین ۱۳ مگاپیکسل در پشت، دوربین ۵.۱ مگاپیکسل در جلو، حافظه رم ۳ گیگابایت و صفحه نمایش ۴.۹ اینچ با رزولوشن 1080p اشاره کرد. هواوی از اندروید ۴.۴.۲ کیت کت در این تلفن بهره برده است.

مدیرعامل هواوی در مصاحبه‌ای که اخیرا داشت، اعلام کرد که در محصولات آینده این شرکت شاهد شاسی از جنس با کیفیت‌تری خواهیم بود و این احتمال وجود دارد که Mulan نیز از بدنه فلزی یا شیشه‌ای بهره ببرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات