Oppo گوشی N1 Mini را معرفی خواهد کرد: صفحه نمایش 5 اینچی 720p، دوربین گردان 13 مگاپیکسلی

شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
شرکت Oppo گوشی هوشمند Oppo N1 Mini را معرفی خواهد کرد. شاید کمی عجیب به نظر برسد ولی این گوشی با پسوند Mini دارای یک صفحه نمایش 5 اینچی است که البته در برابر مدل اصلی یعنی Oppo N1 که صفحه نمایش 5.9 اینچی دارد، عملا یک مدل مینی محسوب می‌شود!
تبلیغات

سیستم عامل این گوشی Color OS نام دارد که Oppo اعلام کرده است در آن 410 مورد را  نسبت به اندروید خام بهبود داده است و 37 پتنت را نیز در این زمینه به ثبت رسانده است. اما از نظر اندازه اگر بخواهیم نسخه اصلی و نسخه جدید مینی را مورد مقایسه قرار دهیم، گوشی Oppo N1 ابعادی معادل 170.7در 82.6 در 9 میلی‌متر دارد در حالی که مدل Mini 148.4در 72.2 در 9.2 میلی‌متر است که 150 گرم وزن دارد. با این وجود، از نظر ابعادی مدل مینی هنوز اندکی بزرگتر از گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی One M8 است که البته دلیل آن هم دوربین گردان موجود بر روی گوشی‌های سری N شرکت Oppo است.

Untitled-3

از نظر مشخصات فنی این گوشی از یک صفحه نمایش با کیفیت 720p، باتری 2140 میلی‌آمپر ساعتی و به احتمال فراوان یک پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک با یک گیگابایت رم بهره خواهد برد. هنوز مشخصات دقیق در دست نیست ولی شرکت Oppo اعلام کرده است که طی یک مراسم رسمی در مورد ویژگی‌های دقیق این گوشی اطلاع‌رسانی خواهد کرد. چیزی که تا اینجا تقریبا واضح است این است که وجود یک دوربین 13 مگاپیکسلی گردان، این گوشی را تبدیل به بهترین تلفن برای ثبت تصاویر از خود می‌کند. بنابراین Oppo N1 Mini توانایی بالایی در ثبت سلفی‌های (Selfie) شما خواهد داشت.

Untitled-2

مراسم معرفی این گوشی 20 خرداد است و طبق برنامه‌ریزی‌ها از فردای آن روز به صورت محدود در بعضی مناطق عرضه می‌گردد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات