قیمت ۶۳۵ دلاری جی ۳ تایید شد

یک‌شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۲
مطالعه 1 دقیقه
همانطور که می‌دانید تنها دو روز تا معرفی رسمی نسل جدید تلفن‌هوشمند پرچمدار ال‌جی باقی مانده است، اما می‌توان ادعا کرد که حجم بالای تصاویر و اطلاعات فاش شده نکته‌ی مبهمی را در مورد این تلفن‌هوشمند باقی نگذاشته است. حال اپراتور مخابراتی LG U‌ که وابسته به ال‌جی است، تصاویری را به‌همراه اطلاعاتی در وب‌سایت خود قرار داده که مشخصات فنی و قیمتجی۳ را تایید کرده است.
تبلیغات

براساس اطلاعات موجود، این تلفن‌هوشمند با کد F400L نام‌گذاری شده که قیمت در نظر گرفته شده برای آن 635‌ دلار برای بازار کره است. جی3 در رنگ‌های سفید، خاکستری و طلایی به بازار عرضه خواهدشد. از جمله‌ی مشخصات فنی آن که بسیاری از شما با آن آشنا هستید، می‌توان به تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 801، حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی، صفحه‌ی نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن QHD و دوربین 13 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپیتکال اشاره کرد.

این تلفن‌هوشمند ابعادی برابر 146.3 در 74.6 در 8.95 میلی‌متر به‌ترتیب برای طول، عرض و ضخامت دارا است که نگرش کلی از آن را شکل می‌دهد. هنوز اطلاعاتی از وزن این محصول اعلام نشده است.

با نزدیک شدن به زمان معرفی رسمی این تلفن‌هوشمند به‌مراتی اطلاعات بیشتری از این محصول فاش می‌شود که پازل ذهنی کاربران و علاقمندان را رفته‌رفته کامل‌تر می‌کند. علاوه بر موارد فوق، اطلاعات و تصاویر بخشی از لوازم جانبی این محصول نیز که شامل قاب با پنجره‌ی دایره و همچنین استند شارژ بی‌سیم می‌شود، فاش شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات