تصاویر HTC M8 Ace فاش شد

جمعه ۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
تنها چند روز پس از فاش‌شدن تصاویر مربوط به نسخه خاصی از HTC M8، امروز تصاویر واضح و مشخصات فنی این تلفن توسط یک وب‌سایت چینی فاش شده است. در این تصاویر به خوبی می‌توان ظاهر قسمت جلو و پشت تلفن M8 Ace را مشاهده کرد.
تبلیغات

وجود تلفن HTC M8 Ace ابتدا توسط evleaks، افشا‌کننده نام‌آشنا و مطمئن دنیای فناوری، تأیید شد و امروز نیز اطلاعات مربوط به این تلفن در دیتابیس TENNA، اداره استاندارد چینی قرار گرفته است. این تلفن احتمالاً نسخه ارزان‌قیمت HTC One M8 خواهد بود؛ چرا که برخی از موارد ظاهری این تلفن را دارا است؛ اما مثلاً از Camer Duo پشتیبانی نمی‌کند.

پیش از این اطلاعات فنی منتسب به تلفن M8 Ace نیز فاش شده بود. در این اطلاعات به صفحه‌نمایش ۵ اینچ اشاره شده بود؛ اما براساس آنچه در دیتابیس TENNA ثبت شده است، صفحه‌نمایش این تلفن ۴.۷ اینچ خواهد بود. از نظر پردازنده نیز این تلفن از یک پردازنده‌ی ضعیف‌ چهار هسته‌ای بهره می‌برد.

هنوز مشخصات فنی M8 Ace تأیید نشده‌اند یا حتی منبع معتبری نسبت به فاش‌نمودن آن‌ها اقدام نکرده است؛ اما آنچه مشخص است آنکه تلفن M8 Ace وجود خارجی دارد و قرار است با بدنه پلاستیکی به جای فلزی و مشخصات فنی ضعیف‌تر در مقایسه با پرچمدار اچ‌تی‌سی و با قیمت به مراتب ارزان‌تر روانه بازار شود. پیش‌تر علی‌رضا شیری مطلبی را در باره M8 Ace در رنگ قرمز منتشر کرده بود، که در آن نیز بدنه پلاستیکی به خوبی قابل مشاهده بود. آنچه مشخص است آنکه اچ‌تی‌سی در تلاش است تا یک تلفن میان‌رده با ظاهر نسبتاً مشابه M8 را راهی بازار کند تا افرادی که به پرچمدار این شرکت علاقمند شده‌اند، اما به هر دلیلی قادر به خرید آن نیستند، بتوانند نسخه ارزان‌‌قیمت آن را تهیه کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات