ال‌جی تلفن ارزان قیمت L35 را معرفی کرد

پنج‌شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴
مطالعه 1 دقیقه
ال‌جی کمی پیش از معرفی پرچمدار امسال خود از یک تلفن ارزان‌قیمت با نام L35 از سری L رونمایی کرده است. این تلفن که فعلاً در وب‌سایت آلمان ال‌جی قرار گرفته، از یک صفحه‌نمایش ۳.۲ اینچ و اندروید کیت‌کت بهره می‌برد.
تبلیغات

تلفن L35 ال‌جی برای افرادی ساخته شده است که قصد ندارند برای خرید یک تلفن‌هوشمند، خیلی هزینه کنند. این تلفن از یک صفحه‌نمایش ۳.۲ اینچ با رزولوشن بسیار پایین ۳۲۰ در ۴۸۰ پیکسل که از نوع IPS LCD است، بهره می‌برد. از دیگر مشخصات فنی L35 می‌توان به پردازنده دو هسته‌ای ۱.۲ گیگاهرتز Snapdragon 200 اشاره کرد که از گرافیک Adreno 302 و حافظه رم ۵۱۲ مگابایت بهره می‌برد.

همچنین این تلفن به دوربین پشتی ۳ مگاپیکسل و باتری ۱۵۴۰ میلی‌آمپر ساعتی تجهیز شده است. L35 از ۴ گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می‌کند؛ اما کاربر می‌تواند از طریق درگاه microSD، حافظه ذخیره‌سازی را تا ۳۲ گیگابایت افزایش دهد.

ابعاد LG L35 برابر ۱۰۹.۴ در ۵۹ در ۱۱.۹ میلی‌متر  و وزن آن ۱۰۸.۴ گرم است. این تلفن در رنگ‌های مشکی و سفید و با کاور قابل تعویض عرضه خواهد شد.   

تلفن L35 قرار است ابتدا در کشورهای اروپایی شامل آلمان، اسپانیا، ایتالیا، پرتغال و مجارستان عرضه شود؛ اما هنوز قیمت آن تعیین نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات