ال‌جی گوشی G3 را در یک ویدیو معرفی کرد

دوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۶
مطالعه 3 دقیقه
ال جی پیش از رونمایی رسمی از LG G3، برخی از ویژگی‌های آن را در یک ویدیو رونمایی کرد.
تبلیغات

درست دو هفته‌ی دیگر در روز 27 می معادل با ۶ خرداد، ال‌جی پرچمدار بعدی خود موسوم به G3 را رونمایی خواهد کرد. از آنجا که مسلماً صبر‌کردن تا ۶ خرداد بسیار دشوار خواهد بود، ال‌جی به منظور نشان‌دادن یک چشمه‌ی دیگر از پرچمدار جدید خود و احتمالاً برپا کردن بحث و شایعات بیشتر حول محور آن، یک ویدیوی رسمی را از گوشی G3 به نمایش در آورده که در ادامه‌ی مطلب به مشاهده‌ی آن خواهیم پرداخت.

LG G3 که مدت‌هاست شایعات و خبرهای متعددی را به خود اختصاص داده، احتمالاً یک صفحه‌نمایش  5.5 اینچی از نوع LCD را به رخ خواهد کشید که حدس زده می‌شود رزولوشن بالای 1440 در 2560 را ارائه کند. پردازنده‌ی اسنپدراگون 801، حافظه‌ی رم 3 گیگابایتی از دیگر مشخصات اصلی این دستگاه به شمار می‌رود. 

بر اساس این تیزر بصورت مشخص می‌توان گفت که همانند آنچه شایعه شده بود، دوربین ال‌جی جی۳ به تثبیت‌گر اپتیکال تصویر مجهز شده است. بعلاوه به نظر می‌رسد ال‌جی تأکید بخصوصی بر پوشش پشتی دستگاه پرچمدار جدید خود دارد که با وجود اینکه در حال حاضر نمی‌توان جنس دقیق مواد تشکیل دهنده‌ی آن را حدس زد، ولی به نظر می‌رسد بدنه‌ی گوشی ال جی LG G3 از بدنه‌ای با حالت فلز برس‌خورده برخوردار است که در شایعات نیز پیش‌تر با آن مواجه شده بودیم.

همچنین به نظر می‌رسد کاربران G3 از قابلیت Knock Code ال‌جی نیز بهره‌مند خواهند شد که با توجه به استفاده از این ویژگی در پرچمدار سال گذشته و نیز مرسوم شدن آن در سایر پرچمداران، چندان بعید به نظر نمی‌رسید.

به‌روز رسانی: ال‌جی در آستانه معرفی تلفن پچمدارش وبسایتی را بنا کرده است که در آن ۳ ویدیو تبلیغاتی وجود دارد. در این ویدیوها، به نمایش طراحی تلفن هوشمند LG G3 پرداخته شده است:

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات