اطلاعات تلفن جدید ال جی، LU6200 فاش شد، پردازنده دو هسته ایی، نمایشگر HD

پنج‌شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۰ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تصاویری از تلفن هوشمند معرفی نشده ال جی به بیرون درز کرده است که به نشان می دهد پس از ورود عنوان بهترین گوشی این شرکت را از آن خود خواهد کرد. انتظار می رود این تلفن اندرویدی با نام LG LU6200 و ابتدا در کره جنوبی عرضه شود. صفحه نمایش چندلمسی این تلفن از نوع AH-IPS بوده و وضوح تصویر فوق العاده HD دارد. پردازنده آن نیز دو هسته ایی است در ادامه مشخصات فنی و اطلاعات بیشتر در رابطه با LU6200 را مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

LU6200 اولین تلفن LG با صفحه نمایش 4.5 اینچی HD (رزولوشن 1280x720 پیکسل) است. این تلفن همچنین اولین تلفن دنیا با صفحه نمایش AH-IPS خواهد بود. ال جی چندی پیش اعلام کرده بود که صفحه نمایش AH-IPS را برای غلبه بر Super AMOLED سامسونگ تولید خواهد. از طرفی شایعات حاکی از آن است که صفحه نمایش iPhone 5 نیز از نوع AH-IPS ساخت LG خواهد بود.

LU6200 مجهز به پردازنده دو هسته ایی 1.5GHz ساخت Qualcomm Snapdragon و 1GB حافظه RAM و GPU Adreno 220 می باشد.

LU6200 مجهز به رادیو LTE است که امکان انتقال اطلاعات با سرعت 75Mbps (مگابیت در ثانیه) را ممکن می سازد. از دیگر امکانات این تلفن می توان به شبکه بی سیم Wi-Fi، بلوتوث، NFC و DMB اشاره کرد. البته DMB تنها در کره جنوبی کار می کند پس نسخه ایی که برای کشورهای دیگر تولید خواهد شد فاقد آن خواهد بود.

LU6200 مجهز به دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت و دوربین 1.3 مگاپیکسلی در جلو است طول عمر باتری آن نیز 1,830 mAh (میلی آمپر ساعت) است. تمام این تجهیزات تنها 123 گرم وزن و 10.5 میلی متر ضخامت ایجاد کرده اند.

به نظر می رسد بهترین زمان برای عرضه این تلفن تعطیلات سال نو میلادی است.

منبع: GSM Arena

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات