بروزرسانی جدید ارائه شده برای Nokia X سرویس OneDrive مایکروسافت را به همراه دارد

یک‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
نوکیا یک بروزرسانی نرم‌افزاری را برای گوشی مبتنی بر اندروید Nokia X خود ارائه کرده که در کنار ویژگی‌های جدید و رفع مشکلات، نسبت بیشتری از سرویس‌های مایکروسافت را با این دستگاه ترکیب می‌کند. این موضوع شامل سرویس OneDrive است که هم‌اکنون بعنوان بخشی از بروزرسانی نسخه‌ی نرم‌افزاری 1.1.2.2 بصورت پیش‌فرض بر روی گوشی نصب شده است.
تبلیغات

نوکیا ایکس همچنین از یک برنامه‌ی انتقال مخاطب (Contact Transfer) جدید برخوردار شده که در یاری‌رسانی به منظور انتقال شماره‌ها بسیار مفید فایده خواهد بود. علاوه بر این نسخه‌ی جدید برنامه‌ی Nokia Store و نیز بهبودهای عملکردی و مرتبط با پایداری دستگاه نیز این بروزرسانی را همراهی می‌کنند. دانلود این بروزرسانی از طریق مراجعه به مسیر Settings>About Phone>System Updates و به شیوه‌ی over-the-air امکان‌پذیر خواهد بود.

در بررسی‌های به عمل آمده از این گوشی هوشمند، عدم ادغام مناسب با سرویس‌های مایکروسافت بعنوان یکی از نکته‌های منفی آن یاد شده بود که متاثر از دو مساله‌ی تاکید استفان الوپ بر ادغام سرویس‌های مایکروسافت با این تلفن اندرویدی در مراسم معرفی کنگره جهانی موبایل بارسلونا و دیگری وجود حال و هوای یک فیچرفون در Nokia X بدلیل عدم هماهنگی مناسب سرویس‌های مایکروسافت با سیستم‌عامل اندروید است. سرویس OneDrive در این میان تنها یک قدم به سمت جلو خواهد بود. این سرویس پیش از این هم از طریق فروشگاه نوکیا در دسترس دارندگان این تلفن هوشمند بوده است اما یکپارچه‌سازی بیشتر آن با دستگاه مساله‌ی بسیار مهمی خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات