جی ۳ با طعم ال‌جی Isai FL؛ ال‌جی اولین تلفن‌هوشمند خود را با صفحه‌ی نمایش QHD معرفی کرد

پنج‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
همانطور که پیش از این در زومیت خواندید، شایعاتی مبنی بر اینکه ال‌جی همچون سال گذشته پیش از معرفی و عرضه‌ی نسل جدید پرچمدار خود، نسخه‌ای از تلفن‌هوشمند شبیه به سری جی را با نام ایسای به همراه با اپراتور ژاپنی KDDI برای بازار ژاپن عرضه خواهد کرد، منتشر شد. حال کره‌ای‌ها این محصول را معرفی کرده‌اند که شایعات مبنی بر عرضه‌ی جی۳ با صفحه‌‌نمایشی و رزولوشن QHD را به واقعیت نزدیک‌تر کرده است.
تبلیغات

KDDI رسماً تلفن‌هوشمند Isai FL ‌را با صفحه‌ی نمایش 5.5 اینچی و رزولوشن 2,560 در 1,440 معرفی کرد که ارمغان آن تراکم پیکسلی خارق‌العاده‌ی 538ppi است. معرفی این تلفن‌هوشمند با چنین صفحه‌ی نمایشی مهر تأییدی است بر شایعاتی که استفاده از صفحه‌ی نمایش QHD را در جی۳ محتمل دانسته بودند. احتمالاً با نگاه به مشخصات فنی جی۳، پیش‌بینی آنچه که در جی۳ شاهد آن خواهیم بود، ساده‌تر می‌شود.

ایسای از حاشیه‌ی صفحه‌ی نمایش باریکی بهره می‌برد که دقیقاً شبیه به تصاویری است که پیش از این نیز از این تلفن‌هوشمند منتشر شده بود. این تلفن‌هوشمند یکی دیگر از ویژگی‌های مختص به ال‌جی را نیز یدک می‌کشد و آن استفاده از کلیدهای فیزیکی پشتی در این تلفن‌هوشمند است.

همچنین ویژگی Knock نیز در ساختار نرم‌افزاری این تلفن‌هوشمد جا خوش کرده است. ال‌جی در ایسای از دوربین 13 مگاپیکسلی، باتری با ظرفیت 3,000 میلی‌آمپری، ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم در کنار تراشه‌ی چهار هسته‌ای اسنپ‌دراگون با فرکانس کاری 2.5 گیگاهرتزی بهره گرفته است. این مشخصات با برخی از ویژگی‌های منتشر شده در مورد جی۳ مطابقت دارد؛ اما باید منتظر بود تا ال‌جی پرچمدار خود را رسماً روانه‌ی بازار کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات