تصاویر فاش‌شده‌ی منتسب به جی۳ نشان از قاب پشتی فلزی صیقلی در کنار امکان تعویض باتری این تلفن‌هوشمند دارد

چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
همانطور که می‌دانید اول با معرفی آیفون مفاهیم بسیاری را به دنیای تلفن‌های هوشمند معرفی کرده و تابوهای بسیاری را شکست. یکی از این موارد، عدم در دسترس بودن باتری تلفن‌هوشمند برای تعویض توسط کاربر است. بسیاری از مردم در زمان عرضه‌ی آیفون ادعا کردند که چنین قابلیتی برای کاربران تجاری مناسب نیست؛ چراکه این افراد تمایل به تعویض باتری تلفن‌هوشمند خود را در زمانی دارند که شارژ باتری پیشین تمام شده باشد. اما با الگوی طراحی آیفون، کاربران از امکان لازم برای بازکردن پشت تلفن‌‌هوشمند و تعویض باتری برخوردار نبودند. بطوریکه این مسأله‌ به یک قانون نانوشته در میان تلفن‌های‌هوشمند بدل شده است؛ هرچند تصاویر منتسب به جی۳ گویای استفاده از باتری‌ قابل تعویض دارد.
تبلیغات

این روزها نیز بسیاری از پرچمداران موجود در بازار قادرند تا با یکبار شارژ، برای یک روز انرژی مورد نیاز تلفن‌هوشمند را تأمین کنند که مشکل تعویض باتری را حل کرده و به بیان بهتر به باد فراموشی سپرده است. همچنین پرچمداران جدید، غالباً امکان تعویض باتری را بنابه پیروی از سیاست‌های چون آنچه که اپل در پیش گرفته است، در اختیار کاربران قرار نمی‌دهند. حال آنکه این ویژگی چنان عادی شده است که درصورت تعبیه امکان تعویض باتری، به خبری مهم تبدیل می‌شود.

G3Int

برای مثال می‌توان از ال‌جی و نسل جدید پرچمدار آن، جی۳ نام برد. براساس تصاویر جدید منتشر شده منتسب به جی۳، این تلفن‌هوشمند دارای قابلیت تعویض باتری است. پیش از این نیز خبری در مورد بهره‌گیری این تلفن‌هوشمند از یک باتری با ظرفیت 3,000 میلی‌آمپری منتشر شده بود. هنوز نمی‌توان در صحت این تصویر و همچنین امکان قطعی‌بودن وجود آن سخن به میان آورد.

تصویر دوم نیز تا حدودی گویای قاب پشتی به‌کار رفته در این تلفن‌هوشمند است. برخلاف استفاده از یک قاب پشتی براق در گذشته که پتانسیل بالایی برای جذب اثر انگشت دارد، در این تلفن‌هوشمند شاهد استفاده از یک قاب فلزی صیقل خورده خواهیم بود.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات