هوآوی درصدد سرمایه‌گذاری در بازار جهانی برای شناساندن برند خود است

دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
هوآوی در خارج از مرزهای چین آنچنان شناخته شده نیست، از این‌رو این کمپانی کار سختی برای شناساندن برند خود در بازار‌های اصلی جهان، یعنی آمریکای شمالی و اروپا دارد، اما این به معنای عقب نشینی کمپانی نوپا در عرصه‌ی تلفن‌های‌هوشمند نبوده و در نتیجه کمپانی چینی در حال محک زدن شانس خود در این بازارها است، به طوریکه مشاهده‌ی این برند چینی در تبلیغات دور زمین مسابقات فوتبال چون لیگ برتر انگلستان در همین راستا است.
تبلیغات

از سال گذشته‌ی میلادی کمپانی چینی هوآوی آغاز به در پیش گرفتن سیاست جدیدی کرده است که براساس آن این کمپانی در پی کسب سهم بیشتری از بازار اروپا و آمریکا با ساخت تلفن‌های‌هوشمند پرچمدار و صرف بودجه‌ی بیشتر در زمینه‌ی تحقیق و توسعه است. حال براساس این تصمیم‌گیری و استراتژی، Ren Zhengfei، موسس کمپانی هوآوی در نظر دارد تا با سرمایه‌گذاری بیشتر و استخدام نیروی انسانی در حوزه‌های جدید، نفوذ این کمپانی در بازار‌های سطح اول جهان را افزایش دهد.

وی در آخرین مصاحبه‌ای که با وال‌استریت‌ژورنال انجام داده است، به این نکته اشاره کرده که هوآوی با سرمایه‌گذاری بیشتر در بخش تحقیق و توسعه‌ی خود محصولاتی را برای اروپا و آمریکا تولید خواهد کرد و برند هوآوی را از یک اسم ناشناخته در این حوزه‌ها به برندی شناخته شده در زمینه‌ی تلفن‌های‌هوشمند تبدیل خواهد کرد. براساس سیاست نفوذ در بازار‌های جهانی این کمپانی، هوآوی در پی آن است تا امسال به استخدام افراد متخصص غیرچینی در اقصی نقاط جهان بپردازد.

ژِنگ‌فی به این نکته نیز اشاره کرده که به‌دلیل اتهامات وارده در کنگره‌ی آمریکا مبنی بر ارتباط این کمپانی با دولت چین، برند هوآوی تا حدودی در اذهان کاربران آمریکایی مخدوش شده است. وی در این خصوص چنین اظهار نظر کرده است:

به‌نظر می‌رسد زمانی در حدود ده تا بیست سال نیاز است تا مردم آمریکا و کاربران ابزار‌های‌هوشمند در این کشور هوآوی را به‌عنوان یک برند معتبر با وجهه‌ی خوب بشناسند.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات