تصاویر رندر شده از تلفن هوشمند آمازون در فضای مجازی نمایان شد

جمعه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
اخیرا گمانه زنی‌ها درباره اولین تلفن هوشمند آمازون افزایش یافته است. گزارش شده که این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه تلفن هوشمند خود در ماه آینده است. تلفنی که گفته شده به لطف قابلیت‌های منحصر به فرد، توان ایستادگی در برابر دیگر رقبا را دارد. کمی پیش از این نیز تصاویری از این تلفن در اینترنت فاش شده بود ولی در آن‌ها، تلفن در محفظه‌ای جای داده شده بود که به‌خوبی امکان مشاهده طراحی آن وجود نداشت. اما حالا تصویر رندر شده‌ای شفاف از این دستگاه در دسترس قرار گرفته است.
تبلیغات

این تصاویر از وب سایت BGR بدست آماده که مدعی است که چند منبع معتبر نیز صحت آن را تایید کرده‌اند. ظاهرا تصاویر رندر شده توسط طراحان آمازون جهت استفاده داخلی خلق شده‌اند.

گفته شده که در این تلفن هوشمند از نمایشگر ۴.۷ اینچی با رزولوشن 720p، پردازنده چهار هسته‌ای کوالکام (هنوز نوع آن مشخص نیست)، ۲ گیگابایت حافظه رم و ۶ سنسور دوربین استفاده شده است که جهت دنبال کردن ژست‌های ۳ بعدی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ظاهرا آمازون قصد دارد با ارائه اولین تلفن هوشمندش، روش تعامل با تلفن‌های هوشمند را تغییر دهد. گفته می‌شود که این تلفن به شدت تکیه به کنترل دستگاه از طریق ژست‌های ۳ بعدی و حرکت دستگاه به جهات مختلف دارد. انتظار می‌رود که نرم افزار آن همانند تبلت‌های آمازون، اندروید سفارشی باشد که تغییرات بنیادین در آن اعمال شده است. آخرین گزارش‌ها حاکی از آن هستند که اولین تلفن هوشمند آمازون ممکن است در سه ماه سوم سال ۲۰۱۴ عرضه شود، با این حال این شرکت حتی در رابطه با موجودیت این دستگاه نظری نداده است. بنابراین برای مطمئن شدن باید منتظر اعلام رسمی آن از سوی آمازون بمانیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات