تصاویر G3 ال‌جی با حاشیه بسیار باریک و بدنه پلاستیکی فاش شد

جمعه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
تا زمان معرفی پرچمدار امسال ال‌جی زمان زیادی باقی نمانده است و از این رو هر روز شاهد اطلاعات جدیدی در باره این تلفن هستیم. امروز نیز دو تصویر واضح از آن فاش شده است که از طریق آن‌ها می‌توان دید کاملی نسبت به LG G3 بدست آورد.
تبلیغات

به نظر می‌رسد ال‌جی همچون نسل قبلی در G3 نیز تلاش نموده تا با باریک نمودن حاشیه دور صفحه نمایش، پنل بزرگ‌تری را در بدنه این تلفن جای دهد. ال‌جی همچنین در جی‌ ۳ رویه سال گذشته خود مبنی بر حذف دکمه‌های فیزیکی از قسمت جلو و لبه‌های دستگاه را ادامه داده و در G3 نیز تمام دکمه‌های به قسمت پشت دستگاه منتقل شده‌اند.

اما دکمه‌های فیزیکی پشت دستگاه در مقایسه با G2 دستخوش تغییراتی شده‌اند که هنوز دقیقا نمی‌دانیم این تغییرات به چه شکل خواهند بود.

جی ۳ ال‌جی از یک فلاش دوگانه LED همانند آیفون 5S بهره می‌برد تا باز هم بازده تصویر برداری آن در نور کم بهبود یابد. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید در لبه پایین دستگاه یک جک ۳.۵ میلی‌متری صدا و درگاه میکرو USB قرار دارد.

ظاهرا کره‌ای‌ها قصد ندارند بدنه پلاستیکی را کنار بگذارند و G3 نیز همچون GS5 سامسونگ از بدنه پلاستیکی بهره می‌برد.

چندی پیش در زومیت خواندید که ال‌جی قصد دارد رویداد ویژه‌ای را در روزهای ۶ و ۷ خردادماه در شش شهر مختلف برگزار نماید.

از جمله مشخصات فنی منتسب به تلفن G3 ال‌جی می‌توان به صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچ با رزولوشن QHD معادل ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل اشاره کرد. گفته می‌شود این تلفن از پردازنده ۴ هسته‌ای Snapdragon 801، دو گیگابایت حافظه رم، دوربین ۱۶ مگاپیکسل و سیستم‌عامل اندروید ۴.۴.۲ بهره می‌برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات