#نوکیازوم به پایان رسید: با تصاویر ارسالی کاربران زومیت همراه شوید

دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۰
مطالعه 4 دقیقه
یادبود زومیت برای نوکیا، غول رو به زوال دنیای فناوری پایان یافت. از  تمامی زومیتی‌هایی که ما را در این یادبود همراهی نمودند، کمال سپاسگزاری را از طرف تیم نویسندگان زومیت داریم. می‌خواهیم در آخر بگوییم که تصاویر زیبایتان را هم دریافت کردیم. همین همراهی و استقبال گرم شماست که انرژی بخش برای ادامه مسیر پر فراز و نشیب پیش روی ماست. به بهانه این صمیمیت و همراهی، حالا می‌خواهیم خودمان هم چند خطی در وداع با اولین زندگی‌مان داشته باشیم و آن را ضمیمه عکس‌ها و یادگاری‌های ارسالی شما کاربران نوکیایی زومیت نماییم.
تبلیغات

 خدانگهدار اولین من...

اولین‌ها در یاد و خاطره‌ها ثبت می‌شوند و گاهی هیچ وقت فراموش نمی‌شوند. اولین موبایل،‌ اولین لحظه ورود به خانه آینده و...! همه و همه چون اولین هستند، شیرینی و لذت وصف‌ناپذیری را بر روی دفترچه خاطره‌هایتان ثبت می‌کنند. نوکیا، اولین بسیاری از ماست. مردمی که این روزها دنیای موبایل را با برندهای رنگارنگ و تلفن‌های هوشمند جورواجور تجربه می‌کنند، اغلب دنیای موبایل را با نوکیا آغاز کرده‌اند. 

هیچ کس اولین دستگاهی که به عنوان «موبایل»، به دنیای دیجیتالی‌اش وارد شده را فراموش نخواهد کرد...

آن روزها خبری از هیاهوی اپل برای کیفیت صفحه نمایش رتینای آیفون یا تبلیغات سامسونگ برای معرفی انواع کهکشانی‌ها یا گوشی‌های پرطمطراق اچ‌تی‌سی و محصولات ضد آب سونی و طراحی‌های متفاوت ال‌جی و... نبود. آن روزها جنجال بر سر هسته‌ها و دودوتا چهارتایی که ذهن‌ها را به خود معطوف کرده، نبود. در بازار سیستم عامل‌ها با آن امکانات محدودش، سیمبیان بازار را قبضه کرده بود و نرم افزارهای جاوا، انتخاب اول کاربران و توسعه دهندگان برای اپلیکیشن های جالب و جدید بودند. آن روزها دوربین موبایل من تصاویر نویزی می‌گرفت و تعداد پیکسل هایش را می توانستی با دست بشماری! اما در پس پرده همان تصاویر نویزی و صفحه کوچک، ده‌ها خاطره خوب و خوش قدیمی پنهان شده است.

اما... آن روزهای عالی گذشت... 

IMG 1578

اکنون دیگر نوکیای موبایلی وجود ندارد. اکنون ده ها برند ریز و درشت بر سر تصاحب بازار، در نبرد با یکدیگر دست به گریبان تبلیغات و حقه‌های تبلیغاتی شده‌اند. اکنون دیگر مایکروسافت با کوهی از دلار نوکیا را از آن خود کرده و شاید در آینده حتی خبری «نوکیایی» در کار نباشد، چه برسد به دستگاهی با این نام و نشان! شاید هم باید روزی روزگاری نوکیا را در کلکسیون افرادی که عتیقه نگاه می دارند، جستجو کرد... شاید...

خدانگهدار یار وفادار قدیمی... خدانگهدار امپراطور...

یادبودهای زومیتی‌ها برای وداع با نوکیا در #نوکیازوم

چند خط بالا، یادبودی بود از سمت زومیت و نویسندگانش برای برندی که سالیان سال دنیای موبایل را در چنگال خود نگاه داشته بود. اما از یادبود خودمان که بگذریم، الحق از زحمات فراموش‌ناشدنی شما زومیتی‌های عزیز نمی‌توان گذشت.

از عکس‌های هنری و خلاقانه‌تان گرفته تا موبایل‌هایی که گذر سالیان و استفاده ممتد کاربران زومیتی، رنگ و رویی آن را برده بود. از موبایل‌هایی که با ضدهوایی یکی شده بود تا تصاویر خلاقی که نقاشی و موبایل را به زیبایی در هم آمیخته بود. از موبایل‌های بسیار قدیمی تا تصاویر زیبایی که با لومیا 920 گرفته شده بود تا غیره و غیره. در کل، نتیجه زحمات همه‌تان را دریافت کردیم و آن را در آرشیو خاطراتی که روزهای خوبی را در  زومیت یادآوری می‌کند، نگاه خواهیم داشت. در ادامه می‌توانید تصاویر ارسالی کاربران زومیتی که زحمت گرفتن عکس یادگاری و ارسال آن برای زومیت را کشیده‌اند، مشاهده نمایید. 

در زیر نیز لیست عزیزانی که در این یادبود شرکت کردند و تصاویر خود را برای ما ارسال نمودند را نیز مشاهده می‌کنید. از همه‌تان متشکریم.

امیرمردای، فرهنگ بهنود، مهدی سعادتی، سپهر تاجی، محمدرضای طیبی، سینا علیزاده، سیامک اسکندرزاد، احمدرضا یوسفی، حمیدرضا و غزل قنواتی، پیام  شریف، امیرپویا حلاج، علی نجفی، مصطفی سیاح، محمدرضا بشارتلو، امیرحسین شقاقی، پوریا اکبری، عمادافشار، مهدی اردشیر زاده، علی رحمن پور، رمضان دهقان، نیما خادمی،  مجتبی عبداللهی، سینا عزیز پور، یاسین محمدیاری، محمدرضابیدآبادی، رضا ناصح، حسین سرایلو، مهدی زارعی، سیدمحمد چاوشی، امین جعفری، معین نعمتی، مهران کرمی، پارسا پیمان، هومن پرهیزکاری، امیدعلائدین، علیرضا نصرتی، مهدی محمدی، نوید سرابی، محمد مومنی، سعید پور مرشد، محمد فرهادپور، البرزشهامت جو، کورش زاهد، حمید محمدی، ابولفضل فلاح، توحید محمدی نژاد، ایمان قرآنی، کیومرث مظفری، بهنام برهانب «حاج‌محمود» از توئیتر و «بهمن سنت» از فیسبوک.

همچنین تعدادی از دوستان که ایمیل‌هایشان را بدون ذکر نام برای ما ارسال نموده بودند هم متشکریم. تعداد انگشت شماری از دوستان هم که تصاویرشان در گالری ما خالی است،‌ به علت آن است که  موفق به دریافت تصاویر ارسالیشان نشدیم و البته ایمیلی جهت ارسال مجدد تصاویرشان از سوی نویسندگان، ارسال کرده‌ایم. در آخر نیز اگر نامتان را فراموش کرده‌ایم ذکر کنیم یا هنوز ایمیلتان به دست ما نرسیده، از شما عذرخواهی می‌کنیم. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات