تصاویر فاش شده از ال‌جی ایسای تا حدودی گویای مشخصات ظاهری پرچمدار آتی ال‌جی، جی۳ است

چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۵
مطالعه 3 دقیقه
در صورتی که کشفیات فاش‌کننده‌ی نام‌آشنای EVLeaks@ رنگ واقعیت به خود بگیرد، پس شما شاهد تصاویر تلفن‌هوشمند ال‌جی موسوم به LG Isai هستید که اختصاصاً برای اپراتور مخابراتی KDDI ژاپن عرضه خواهد شد. اما علت اهمیت این تصاویر چیست؟ در صورتی که تصاویر فاش شده معتبر باشند، در نتیجه شاهد شمایی از نسل بعدی پرچمدار ال‌جی، جی3 و همچنین نکسوس 6 هستیم.
تبلیغات

اما چرا باید عرضه‌ی یک تلفن‌هوشمند اختصاصی برای اپراتور KDDI ژاپن را با نام ال‌جی ایسای، به‌عنوان نسخه‌ای شبیه جی 3 در نظر بگیریم؟ همانطور که در تصویر زیر نیز مشاهده می‌کنید، ال‌جی سال گذشته نیز پیش از عرضه‌ی رسمی ال‌جی جی۲ به بازار، نمونه‌ای را با عنوان ایسای برای بازار ژاپن و بصورت قراردادی با اپراتور KDDI عرضه کرد که شباهت بی چون و چرایی به جی۲ دارد. نسخه‌ی سال پیش ایسای در واقع همان جی۲ است که از پلاستیک بیشتری در لبه‌ها بهره برده و فاقد کلیدهای فیزیکی جی۲ در پشت دستگاه است. این تلفن‌هوشمند از مشخصات فنی مشابه جی۲ نیز بهره می‌برد. برخلاف جی۲، ال‌جی این تلفن‌هوشمند را در دو رنگ آبی آسمانی و آبی به‌همراه نمونه‌های سیاه‌و‌سفید به بازار عرضه کرده بود.

LGIsaiInt2

نمی‌توان از این تصاویر نتیجه‌گیری خاصی در مورد جی۳ کرد؛ اما آنچه که مشخص است، بهره‌گیری از یک صفحه‌ی نمایش بزرگ با حاشه‌هایی است که به‌نظر می‌رسد نسبت به آنچه که در جی۲ شاهد آن بودیم، ضخیم‌تر است. همانطور که در تصویر ملاحظه می‌کنید، حاشیه‌ی بالایی تصویر به شدت کاهش یافته است؛ اما خبری از دوربین جلویی برای انجام مکالمات ویدئویی نیست. میکروفون و دوربین جلویی در حاشیه‌ی پایینی ایسای قرار گرفته است. در مورد رابط‌کاربری با تم شفاف و الگوی طراحی تخت نمی‌توان اظهار نظر کرد؛ چراکه احتمالاً این رابط کاربری اختصاصاً برای نمونه ی عرضه شده برای KDDI طراحی شده است. پیش از این اخباری در مورد طراحی یک رابط‌کاربری تخت و ساده توسط ال‌جی منتشر شده است که شاید الگوهایی از این طراحی را در ایسای مشاهده می‌کنیم.

LGIsaiInt1

برخلاف نسخه‌ی پیشین ایسای، نمونه ی جدیدتر از کلیدهای فیزیکی در پشت بهره برده است. این کلیدها با استفاده از الگوی متفاوتی پیاده‌سازی شده‌اند که براساس آن کلیدها باریک شده و کلید مربوط به قفل‌کردن تلفن‌هوشند به لبه‌ی سمت راست منتقل شده است. دوربین و فلش را نیز می‌توان به روشنی یافت، اما چیزی که سؤال‌برانگیز به نظر می‌رسد، کلید یا سنسوری است که در سمت چپ کلیدهای تنظیم صدا در پشت تلفن‌هوشمند قرار گرفته‌اند. این تلفن‌هوشمند نیز چون جی۲ از اسلات میکرو SD بی‌بهره است.

این تلفن‌هوشمند از نظر ظاهری فوق‌العاده به نظر می‌رسد و تجربه نشان داده است که جی۳ نباید تفاوت چندانی در ظاهر با این نمونه داشته باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات