ZTE پرچمدار جدید خود، Grand SII را معرفی کرد: صفحه نمایش 5 اینچ، تراشه Snapdragon 801، حافظه رم 2 گیگابایت و دوربین 13 مگاپیکسل

جمعه ۱۵ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
اگر پیگیر اخبار تکنولوژی در چند روز گذشته بوده‌اید، شکی نیست که خبر عرضه پرچمدار بعدی ZTE با حافظه RAM با گنجایش 4 گیگابایت، نظر شما را نیز جلب کرده کرده است. اما به نظر می‌رسد که خبری از Grand S II با این میزان RAM نیست و هنوز هم می‌توان از یک تلفن هوشمند با 2 گیگابایت RAM بیشترین استفاده را برد. با ما برای معرفی Grand S II شرکت ZTE همراه شوید.
تبلیغات

 شاید خبر دروغ بودن حافظه رم 4 گیگابایتی اندکی ناامیدتان کرده باشد. اما این خبر چندان هم خبر ناراحت‌کننده‌ای نیست. چرا که در حال حاضر نیمی از این میزان حافظه که در پرچمدارهای فعلی به خدمت گرفته شده است، قدرت کافی را به تلفن هوشمند برای اجرای پردازش‌های سنگین کاربران می‌دهد. همچنین ZTE تراشه Snapdragon 801 را به نسل قبلی تراشه‌های Snapdragon ترجیح داده است. پردازنده چهارهسته‌ای با فرکانس کاری 2.3 گیگاهرتز با یک پردازنده گرافیکی قدرتمندتر همراه است و  راه را برای آنکه پرچمدار تازه ZTE به رقیبی جدی برای محصولات مطرح در زمینه قدرت پردازشی تبدیل شود باشد، هموار نموده است.

به لحاظ بصری، تلفن هوشمند تازه غول چینی، از یک صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 1080P به همراه دوربین 13 مگاپیکسلی و باطری 3100 میلی‌آمپر بر ساعتی بهره می‌برد.  در بخش نرم‌افزاری نیز تغییراتی برای بهبود رابط کاربری و شخصی‌تر شدن اندروید در این نسخه صورت پذیرفته است که از جمله آن‌ها می‌توان به راهنمای مسیر ماهواره‌ای برای رانندگی و یا استفاده از دستورات صوتی اشاره نمود.

Grand SII با قیمت 274 دلار در چین به فروش خواهد رسید.  اما نکته قابل توجه در رابطه با این محصول آن است که مدل دیگری از آن نیز وجود دارد که دارای یک حافظه RAM با گنجایش 3 گیگابایت بوده و از یک محافظ چرمی نیز بهره می‌برد و با قیمت 402 دلار به فروش می‌رسد. آیا افزایش گنجایش حافظه RAM و یک قاب چرمی ارزش اضافه شدن مبلغی نزدیک به 28 دلار را دارد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات