اطلاعات بنچمارک GFXBench منتسب به گلکسی S5 با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 805 و صفحه‌ی نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 2,560 در 1,440 فاش شد

پنج‌شنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
در صورتی که اخبار دنیای فناوری و مخصوصاً ابزار‌های‌هوشمند را دنبال کنید، متوجه این موضوع شده‌اید که بخشی از شایعات و اخبار منتشر شده حول محصولات کمپانی‌ها نشأت گرفته از برخی اطلاعات فاش شده از بنچمارک‌ها است. GFXBench نیز از جمله‌ی بنچمارک‌هایی است که نقش تعیین‌کننده‌ای در معرفی پیش از موعد برخی از محصولات کمپانی‌های فعال در این حوزه دارد. گویا این بار قرعه به نام سامسونگ افتاده است تا اطلاعاتی از تلفن‌هوشمندی با نام SM-G906S منتشر شود. در ادامه با ما همراه باشید.
تبلیغات

پیش از نیز در زومیت اخباری مبنی بر احتمال عرضه‌ی نسخه‌‌ای از گلکسی S5 با مشخصات فنی و بهره‌گیری از صفحه‌ی نمایشی با رزولوشن بالاتر منتشر شده بود. سامسونگ با نام گذاری گلکسی S5 با کد SM-G900 به بازار معرفی کرد و از این‌رو انتشار اطلاعاتی از بنچمارک GFXBench با کد SM-G906S گمانه‌زنی‌ها در مورد احتمال عرضه‌ی نسخه‌‌ای دیگر از گلکسی S5 را افزایش داده است.

GalaxyS5GFX

براساس اطلاعاتی که در وب‌سایت GFXBench‌ در مورد این تلفن‌هوشمند منتشر شده است، این محصول از مشخصات فنی جالب توجهی همچون تراشه‌ی چهارهسته‌ای اسنپ‌دراگون 805 با فرکانس کاری 2.5 گیگاهرتز به‌همراه پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو 420 و 3 گیگابایت حافظه‌ی داخلی برخوردار است. در این تلفن‌هوشمند از یک صفحه‌ی نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسلی در کنار یک دوربین 16 مگاپیکسلی استفاده شده است. نکته‌ی جالب توجه در مورد این تلفن‌هوشمند، بهره‌گیری از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 805 است که هنوز رسماً به بازار عرضه نشده است.

GalaxyS5GFX1
GalaxyS5GFX2
GalaxyS5GFX3
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات