تلفن Ascend P7 هواوی فاش شد: صفحه نمایش ۵ اینچ 1080p، پردازنده ۴ هسته‌ای و ظاهر مشابه نسل قبل

سه‌شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
در آذرماه سال گذشته تصاویر رندر شده‌ای از تلفن پرچمدار امسال هواوی با نام Ascend P7 به بیرون درز کرد. امروز نیز تصاویر واقعی از این تلفن منتشر شده و یک وب‌سایت چینی نیز مشخصات فنی آن را فاش کرده است.
تبلیغات

براساس گزارش‌های اخیر، تلفن P7 هواوی از یک صفحه نمایش ۵ اینچ با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل، پردازنده Hi-Silicon با چهار هسته ۱.۶ گیگاهرتز و ۲ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. این تلفن همچنین دارای حافظه ذخیره سازی ۱۶ گیگابایت و درگاه میکرو SD جهت اتصال کارت حافظه خارجی است.

از دیگر مشخصات فنی منتسب به Ascend P7 می‌توان به دوربین ۱۳ مگاپیکسل در پشت و ۸ مگاپیکسل در جلو اشاره کرد! این بدین معنا است که هواوی قصد دارد با P7 نظر کاربران علاقمند به عکاسی از خود را جلب کند. باتری این تلفن ۲٫۴۶۰ میلی‌آمپر ساعت و سیستم‌عامل آن اندروید ۴.۴.۲ کیت‌کت خواهد بود.

هواوی اخیرا گزارش مربوط به عملکرد مالی خود را منتشر نموده و در آن به رشد ۳۴.۴ درصدی در سود خالص شرکت اشاره کرده است. این کمپانی در سال گذشته رشد بسیار خوبی را در فروش تلفن‌های هوشمند خود داشته و انتظار می‌رود امسال نیز به لطف عرضه محصولات جدید با قیمت رقابتی روند صعودی خود را ادامه دهد و مشتریان بیشتری را جذب نماید.

تلفن‌های هواوی عموما از طراحی و کیفیت ساخت قابل‌ قبولی برخوردارند و قیمت رقابتی آن‌ها باعث می‌شود تا در کشورهای در حال توسعه طرفداران زیادی داشته باشند.

انتظار می‌رود این کمپانی بزرگ چینی به زودی از تلفن Ascend P7 خود رونمایی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات