با کمک امکانات جدید اپلیکیشن‌های توییتر می‌توانید دوستانتان را در تصاویر تگ نمایید

یک‌شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۷
مطالعه 1 دقیقه
این روزها توییتر را می‌توان یکی از پررفت و آمدترین شبکه‌های اجتماعی دانست که با میلیون‌ها کاربر سهم بسزایی در زندگی اجتماعی افراد دارد. زندگی اجتماعی که حالا با گسترش روزافزون محبوبیت خود، نیازمند اضافه شدن قابلیت‌های بیشتری به این شبکه می‌باشد. در همین راستا توییتر از اضافه شدن دو ویژگی جدید به اپلیکیشن‌ توییتر در تلفن‌های هوشمند خبر داد. با ما برای معرفی این دو ویژگی همراه شوید.
تبلیغات

این ویژگی‌ها شامل تشخیص چهره و قابلیت قرار دادن چهار عکس مجزا در یک توییت می‌باشد. شما از طریق اپلیکیشن‌ توییتر سیستم عامل‌های iOS و اندروید، قادر خواهید بود ۱۰ نفر در یک عکس را تگ کنید.

همچنین هر بار که توسط دیگران تگ می‌شوید، از طریق اطلاع‌رسان‌ها آگاه خواهید شد. البته اگر چندان مایل به تگ شدن توسط دیگران نیستید، نگران نباشید چرا که می‌توانید در تنظیمات اپلیکیشن، امتیاز تگ شدن‌تان را تنها به نزدیک‌ترین دوستان توییتری خود بدهید.قابلیت به اشتراک گذاشتن عکس‌ها به صورت چهارگانه توسط اپلیکیشن اندروید، iOS و وب‌سایت توییتر میسر خواهد بود. اساسا اشتراک‌گذاری عکس‌ها از درون کامپیوتر نیز به همان روش قبلی است، با این تفاوت که اکنون به جای انتخاب یک عکس می‌توانید از ۴ عکس استفاده نمایید. توییتر به صورت اتوماتیک، پیش نمایشی از عکس‌ها در زیر توییت شما قرار می‌دهد تا پیش از منتشر شدن آن در اینترنت قادر به مشاهده یا ویرایش آن باشید. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات