مقایسه نمایشگر گلکسی S5 سامسونگ، وان M8 اچ‌تی‌سی، اکسپریا Z1 سونی و G Pro 2 ال‌جی

پنج‌شنبه ۷ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۰
مطالعه 3 دقیقه
نمایشگر گلکسی S5 سامسونگ، وان M8 اچ‌تی‌سی، اکسپریا Z1 سونی و G Pro 2 ال‌جی را مقایسه کردیم تا بهترین نمایشگر در گوشی را بیابیم.
تبلیغات

حال که تقریبا اکثر تولیدکنندگان تلفن‌های هوشمند اندرویدی پرچمداران جدید خود را معرفی کرده‌اند، بد نیست نگاهی داشته باشیم به مقایسه کیفیت نمایشگر این گجت‌های جدید.

با وجود آن که هنوز گلکسی اس 5 روانه بازار نشده و گوشی سونی اکسپریا Z2 در همه نقاط دنیا در دسترس نیست، وب‌سایت چینی ePrice توانسته چهار پرچمدار سامسونگ، اچ‌تی‌سی، سونی و ال‌جی را کنار هم گردآوری کرده و نمایشگر آنها را مورد مقایسه قرار دهد.

flagship-displays

همان طور که می‌دانید از نظر ابعاد، در بین این تلفن‌ها جی پرو 2 ال‌جی با نمایشگر 5.9 اینچی بزرگ‌ترین صفحه نمایش را دارد. پس از آن پرچمدار جدید سونی با 5.2 اینچ قطر نمایشگر قرار می‌گیرد. در رتبه‌های بعدی نیز وان M8 اچ‌تی‌سی با صفحه نمایش 5 اینچی و گوشی سامسونگ گلکسی اس 5 سامسونگ با نمایشگر 5.1 اینچی قرار می‌گیرند (اسپیکرهای M8 باعث می‌شوند که ابعاد دستگاه بزرگ‌تر از رقیب سامسونگی باشد).

نمایشگر همه این تلفن‌ها دارای رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل است. بنابراین پرچمدار اچ‌تی‌سی با 441 پیکسل بر اینچ بیشترین تراکم را دارد، در حالی که نمایشگر جی پرو 2 کمترین تراکم را با 373 پیکسل بر اینچ دارد.

در ادامه می‌توانید تصاویر مربوط به مقایسه نمایشگر این چهار تلفن هوشمند را مشاهده کنید. متاسفانه فقط دو تصویر اول در ابعاد واقعی موجودند که با کلیک روی آنها می‌توانید تصاویر در ابعاد اصلی را مشاهده کنید.

flagship-displays-1
flagship-displays-2
flagship-displays-3
flagship-displays-4
flagship-displays-5
flagship-displays-6

نظر شما درباره نمایشگر این تلفن‌ها چیست؟ به نظر شما کدام یک تصاویر شفاف‌تر و زیباتری را ارائه می‌کنند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات