دو تلفن لومیا 930 و لومیا 630 در رویداد ۱۳ فروردین ماه معرفی می‌شوند

دوشنبه ۴ فروردین ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
وقتی مایکروسافت طی چند هفته‌ آینده، تجارت موبایل نوکیا را تصاحب کند، کنترل کامل تلفن‌های هوشمند این کمپانی را بدست می‌گیرد. اما ظاهراً علاوه بر تلفن‌های مختلفی که نوکیا طی هفته‌های اخیر رونمایی نموده، قصد دارد چند تلفن دیگر را نیز به سبد محصولات خود اضافه کند.
تبلیغات

نوکیا طی ماه‌های اخیر فعال بوده و چندین تلفن هوشمند ویندوز فونی و حتی چند تلفن جدید اندرویدی را عرضه کرده است. با این وجود براساس گزارش My Nokia Blog این کمپانی فنلاندی قصد دارد تا از دو تلفن جدید در رویداد ۱۳ فروردین ماه رونمایی کند.

براساس این گزارش نوکیا قصد دارد تا تلفن‌های لومیا ۹۳۰ و لومیا ۶۳۰ را در این رویداد معرفی کند.

براساس گزارش‌های غیر رسمی، لومیا ۶۳۰ یک تلفن میان رده با مشخصات سخت‌افزاری متوسط است که نوکیا با آن بازارهای در حال توسعه را هدف قرار می‌دهد. لومیا ۹۳۰ نیز قرار است به عنوان جایگزین لومیا ۹۲۰ برای رقابت با تلفن‌های هوشمند رده-بالا عرضه شود. گفته می‌شود این تلفن به صفحه‌نمایش ۵ اینچ و پردازنده ۴ هسته‌ای Snapdragon مجهز خواهد شد. انتظار می‌رود لومیا ۹۳۰ به جدیدترین فناوری دوربین نوکیا مجهز شود.

پیش از این مشخصات فنی لومیا ۹۳۰ فاش شد و در آن به پردازشگر چهارهسته‌ای 2.2 گیگاهرتز، 2 گیگابایت حافظه RAM‌ و حافظه داخلی با گنجایش 16 گیگابایت به همراه پشتیبانی از کارت حافظه microSD و باطری با ظرفیت 2700 میلی‌آمپر بر ساعت اشاره شده بود. دوربین 20 مگاپیکسلی و همچنین صفحه‌نمایش ۵ اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 از جمله دیگر مشخصات احتمالی فاش شده از لومیا 930 به شمار می‌روند.

کمی قبل‌تر مشخصات فنی لومیا ۶۳۰ نیز فاش شد و در آن به صفحه‌نمایش 4.5 اینچ با رزولوشن 854 در 480 پیکسل و پردازنده Snapdragon 400 اشاره شد.

هر دو تلفن لومیا ۶۳۰ و لومیا ۹۳۰ به سیستم‌عامل ویندوز ۸.۱ تجهیز خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات