جی 3 ال‌جی از دستیار صوتی و رابط‌‌ کاربری هوشمند بهره خواهد برد که براساس نحوه‌ی کاربری شما تغییر می‌کند

یک‌شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
همانطور که دیروز در زومیت خواندید، تصاویر فاش شده از صفحه‌ی نمایش تلفن‌هوشمند منتسب به جی 3 نشان از استفاده از یک صفحه‌ی نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 2,560 در 1,440 پیکسل در این تلفن‌هوشمند داشت. استفاده از چنین رزولوشنی در صفحه‌ی نمایش به اندازه‌ی 5.5 اینچ تراکم پیکسلی 534 پیکسل در هر اینچ را به ارمغان خواهد آورد که این تلفن‌هوشمند را تبدیل به اولین تلفن‌هوشمند موجود در بازار خواهد کرد که چنین تراکم پیکسلی دارد. هرچند باید منتظر عرضه‌ی Oppo Find 7 نیز باشیم. اما اطلاعت جدید حکایت از وجود رابط کاربری هوشمند قابل آموزش در این تلفن‌هوشمند دارد.
تبلیغات

به‌نظر می‌رسد صفحه‌ی نمایش به کار برده شده در جی3، در صورتی که این تصاویر متعلق به جی 3 بوده و شایعات نیز به حقیقت بپیوندند، همان صفحه‌ی نمایشی است که ال‌جی آن را در مرداد ماه گذشته به نمایش گذاشت که تراکم پیکسلی آن برابر 538 پیکسل در هر اینچ بود. اما این همه‌ی ماجرا نیست. براساس اطلاعاتی که توسط یکی از منابع آگاه منعکس شده است، به‌نظر می‌رسد نرم‌افزار مورد استفاده در جی 3 نیز ویژگی‌های جدیدی را معرفی خواهد کرد که از جمله‌ی آن می‌توان به قابلیت بالای شخصی‌سازی اشاره کرد. اما هنوز نمی‌توان به روشنی در مورد سهم این تغییرات و میزان تعلق آن به Google Now یا نرم‌افزار اختصاصی ال‌جی سخن به میان آورد. برخی از شنیده‌ها حکایت از تعبیه امکاناتی همچون دستیار شخصی Google Now دارند که از جمله‌ی آنها می‌توان به یادآورهای مبتنی بر محل، تنظیمات تقویم، هشدارهای ترافیکی و نتخاب و نمایش هوشمند اخبار براساس محل و نوع خبر اشاره کرد. گویا ال‌جی به موارد ذکر شده راضی نبوده و درصدد گشودن درهای جدیدی به روی چنین سیستمی است.

به‌نظر می‌رسد ال‌جی با هوشمندسازی رابط کاربری و سیستم تنظیمات در جی3، این امکان را فراهم ساخته تا تلفن‌هوشمند شما به مرور زمان و براساس انتخاب‌ها و ترجیح‌هایی که شما در تلفن‌هوشمند خود آن‌ها را منعکس می‌کنید، با خواسته‌های شما آشنا شده و براساس آن‌ها خدماتی را برای شما عرضه کند. مطمئنا وجود چنین امکانی بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود. برای مثال می‌توان به برخی شنیده‌ها در این مورد اشاره کرد. براساس گمانه‌زنی‌های انجام شده، این سیستم با درک نحوه‌ی کاربری شما، رابط کاربری خود را براساس نیازها و کاربری شما تغییر می‌دهد. همچنین برخی شنیده‌ها حکایت از این دارند که این تلفن‌هوشمند در روند انجام کارهای کاربران، پیشنهادات جالب و کاربردی را در اختیار کابران قرار خواهد داد که هنوز نمی‌توان به روشنی در این مورد صحبت کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات