هوآوی تلفن‌هوشمند با قابلیت بوت دوگانه را سه‌ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد کرد

پنج‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
استفاده از ابزارهای قابل حمل با قابلیت بوت دوگانه و استفاده از دوسیستم‌عامل از آخرین ویژگی‌هایی است که کمپانی‌ها درصدد ارائه‌ی محصولاتی با داشتن چنین قابلیتی هستند. براساس اطلاعاتی که توسط هوآوی ارائه شده است، بازار ایالات متحده در اوایل بهار سال جاری میلادی شاهد اولین نمونه‌هایی خواهد بود که از قابلیت بوت دوگانه برخوردار هستند.
تبلیغات

شائویانگ، مدیر بازاریابی کمپانی چینی هوآوی در گفتگویی که با TrustedReviews به انجام رسانده است، خبر از عرضه‌ی تلفن‌هوشمندی توسط هوآوی با قابلیت بوت دوگانه‌ با بهره‌گیری از دو سیستم‌عامل اندروید و ویندوزفون داده است. وی زمان عرضه‌ی این تلفن‌هوشمند را سه‌ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی عنوان کرده است. عرضه‌ی این تلفن‌هوشمند تقریبا با زمان انتشار نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل ویندوزفون یعنی ویندوزفون 8.1 مقارن است، هرچند هنوز نمی‌توان در مورد نسخه‌ی ویندوزفون مورد استفاده در این ابزار به طور قطع سخن گفت.

یانگ قابلیت انتخاب سیستم‌عامل را یکی از بزرگ‌ترین مزایای این تلفن‌هوشمند نام برده است، چراکه از نظر وی در صورتی که این تلفن‌هوشمند یک تلفن‌هوشمند ویندوزفونی بود، شانس فروش آن کاهش پیدا می‌کرد، از این‌رو بهترین دلیل برای تولید و عرضه‌ی تلفن‌های‌هوشمند با بوت دوگانه جذب افراد بیشتر به محصول است.

برخی از افراد نیز استفاده از دو سیستم‌عامل در یک تلفن‌هوشمند را امری بی‌دلیل عنوان می‌کنند. از نظر این افراد شاید بهره‌گیری از دو سیستم‌عامل در یک پی‌سی به‌دلیل کاربرد‌های مختلف هر یک از سیستم‌عامل‌ها قابل توجیه باشد، اما استفاده از این ویژگی در یک تلفن‌هوشمند بی‌معنا است، چراکه استفاده از تلفن‌هوشمند به‌منظور انجام کارهایی چون برقراری تماس‌های تلفنی، ارسال پیامک، گشت‌و‌گذار در وب و ثبت تصاویر است که وجود دو سیستم‌عامل را توجیه نمی‌کند. دلیل این امر توانایی اکثر اکوسیستم‌های موجود در انجام تمام موارد ذکر شده است که انتظار می‌رود یک تلفن‌هوشمند آن را انجام دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات