تصویر و اطلاعات نسل بعدی گوشی‌ ارزان قیمت Xiaomi با پردازنده 8 هسته‌ای و صفحه نمایش بزرگتر به بیرون درز کرد

پنج‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
خط تولید گوشی‌های هوشمند Xiamoi با قیمت کمتر از 130 دلار که با نام مستعار Redmi شناخته می‌شود چند وقتی است که با سرعت زیاد مشغول تولید تلفن‌هوشمند است. حال، به نظر می‌‌رسد که یک گوشی جدید نیز به این خط تولید اضافه شده است.
تبلیغات

بر اساس اطلاعاتی که از پایگاه داده صدور گواهی چین (TENAA) به بیرون درز کرده این تلفن‌هوشمند جدید که مجهز به دکمه‌های قرمز رنگ برای سیستم عامل اندروید است، مجهز به صفحه نمایش 5.5 اینچ با رزولوشن 720p از نوع IPS، اندروید نسخه 4.2.2، یک گیگابایت حافظه رم و یک پردازنده هشت هسته‌ای که احتمالا ساخت کمپانی مدیاتک با فرکانس‌های 1.4 و 1.7 گیگاهرتز می‌باشد.

از دیگر مشخصات این تلفن‌هوشمند می‌توان به دوربین اصلی با رزولوشن 13 مگاپیکسل، دوربین جلو با رزولوشون 5 مگاپیکسل و درگاه microSD با حداکثر ظرفیت 32 گیگابایت است.

با توجه به اطلاعات درز کرده در مورد این تلفن‌هوشمند، به نظر نمی‌رسد که قابلیت پشتیبانی از شبکه مخابراتی LTE در آن وجود داشته باشد. همین نکته باعث خواهد شد تا رقبای محلی این کمپانی نظیر هوآوی، کول‌پد و های‌سنس که پیش‌تر نیز گوشی‌هایی با قابلیت پشتیبانی از LTE و با قیمت کمتر از 130 دلار را معرفی کرده‌اند، بتوانند فرصت خوبی را در جلب نظر مشتریان به دست آورند.

به نظر می‌رسد که Xiaomi قصد دارد این گوشی را طی یک مراسم ویژه به نام MiFan Festival که جشن سالیانه این کمپانی است احتمالا در اواخر فروردین یا اوایل اردیبهشت ماه سال آتی به طور رسمی معرفی نماید. البته این احتمال وجود دارد که قابلیت پشتیبانی از شبکه LTE تا آن زمان به این گوشی اضافه شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات