سامسونگ در حال تولید صفحات نمایش AMOLED برای تبلت است

چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۳
مطالعه 1 دقیقه
ارائه‌ی تبلت‌های جدید با صفحه‌نمایش AMOLED یکی از هیجان‌انگیزترین اقداماتی است که سامسونگ امسال در پی انجام آن است؛ حال به نظر می‌رسد یک قدم به مشاهده‌ی تبلت‌های AMOLED از سوی سامسونگ نزدیک‌تر شده باشیم.
تبلیغات

 بر اساس گزارش ETNews، سامسونگ تولید انبوه نمایشگرهای AMOLED را برای تبلت‌های خود در ماه آینده آغاز خواهد کرد که اولین صفحه‌نمایش این سری، در اندازه‌ی 8 اینچی تولید خواهد شد. انتظار می‌رود این تولیدکننده‌ی کره‌ای، نسبت به عرضه‌ی تبلت‌های AMOLED خود در اندازه‌ی 8 و 10 اینچی اقدام نماید. همچنین گزارش‌هایی نیز در خصوص ارائه‌ی سه تبلت دیگر که برای تست به هند فرستاده شده بودند، پیش‌تر به دست آمده بود. این دستگاه‌ها ممکن است آغاز ارائه‌ی محصولات 8 و 10 اینچی با کیفیت فوق‌العاده‌ی AMOLED به بازار از سوی سامسونگ باشند.

بر اساس این گزارش، سامسونگ تا پایان فوریه قادر به تولید واحدهای کافی صفحه‌نمایش خواهد بود؛ بنابراین این احتمال وجود دارد که در کنگره جهانی موبایل بارسلونا، شاهد رونمایی از این خط جدید محصولات غول کره‌ای و ارائه‌ی آن‌ها به بازار تا ماه مارس و یا اوایل آوریل باشیم. پس اگر شما بنا دارید که یکی از تبلت‌های جدید سری PRO سامسونگ را خریداری نمایید، شاید بهتر باشد چند ماه دیگر برای بدست آوردن محصولی بهتر منتظر بمانید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات